Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) u sklopu 12. Konferencije za odnose s javnošću dodijelila je godišnje nagrade Grand PRix za najbolja ostvarenja u odnosima s javnošću tijekom 2011. godine.
Nagrada Grand PRix dodjeljuje se već petu godinu zaredom kao priznanje za osmišljavanje i provedbu strateških komunikacija i odnosa s javnošću u tvrtkama, Vladinim institucijama i tijelima lokalne uprave i samouprave, nevladinim udrugama, agencijama za komunikacijski menadžment i odnose s javnošću te pojedincima za izvrsnost u stručnim ostvarenjima.
Ovogodišnji laureat posebne kategorije Grand PRix-a Komunikator godine jednoglasnom odlukom stručnog žirija postao je predsjednik Republike Ivo Josipović, koji je tako nadmašio konkurenta, glasnogovornika zagrebačkog Županijskog suda Krešimira Devčića.
Posebna nagrada za razvoj struke odnosa s javnošću u Hrvatskoj dodijeljena je pak Boži Skoki s Fakulteta političkih znanosti u Zagrebu ispred njegova kolege Zorana Tomića.
Stručni žiri od jedanaest PR-stručnjaka, kojim je predsjedao Ivan Tanta, odabrao je i pobjednike ostalih pet kategorija. Sveukupno je za nagradu Grand PRix prijavljen 21 projekt, a kako su kazali u žiriju, ove je godine dodatno prilagođena metodologija ocjenjivanja radova kako bi čitav proces dodjele nagrade bio još bolji i učinkovitiji.
Radovi su se stoga ocjenjivali prema kriterijima koji su u odnosu na prošle godine promijenjeni, a obuhvaćali su: planiranje i upravljanje projektom, vrednovanje i ostvareni rezultat, kreativnost i inovativnost, tehničku izvedbu i izvornost projekta.
U kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću u javnom sektoru najboljim je proglašen projekt „Korak u život“, koji je osmislila agencija Premisa za klijenta Josipa Paladina, odnosno Rotary club Zagreb.
Erste banka i projekt "Komunikacija virtualne poslovnice Erste banke" proglašeni su najboljima u kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću u poslovnom sektoru za velike tvrtke, dok je najbolji projekt u kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću u poslovnom sektoru za male i srednje tvrtke prema stručnom žiriju osvojio rad „Kušajte blaga Slavonije“ koji je osmislila Premisa.
Nagrada Grand PRix za kompanijsku društvenu odgovornost pripala je projektu Madison consultinga „Sve za nju“ koji je osmišljen za klijenta DM - drogerie markt.. U kategoriji Grand PRix za internu komunikaciju pobijedio je projekt Hrvatske pošte „Djelatnik na prvom mjestu“.
Netko se tu očigledno nekome uvlači, vjerojatno im treba pokrovitelj. Što se tiče predsjednikove komunikacije taj sve govore čita. Dvije su mogućnosti ili mu ih pišu drugi ili slabo pamti što baš nije plus za govornika.