novi poslovni izazov

Jadransko osiguranje nakon 27 godina mijenja ime i izlazi na tržište Italije

Jadransko osiguranje
Davor Puklavec/PIXSELL
13.12.2018.
u 10:12

U 2019. godini, osim što planiraju daljnje širenje i orijentiranost na zapad, budućnost žele ispisati i na ostalim europskim jezicima

Jadransko osiguranje, jedno od vodećih društava na hrvatskom osigurateljnom tržištu, nakon 27 godina mijenja ime u Adriatic osiguranje, čime započinje njihov poslovni iskorak na strano tržište. Kako je istaknuo predsjednik Uprave Jadranskog osiguranja Goran Jurišić, Jadransko je u 2018. bilježilo rast premije od 11,3%, dvostruko brži i veći od tržišta, čime su preuzeli treću poziciju na, kaže, iznimno konkurentnom tržištu neživotnih osiguranja u Hrvatskoj, piše Poslovni dnevnik.

“Odlične rezultate ostvarili smo zahvaljujući našim djelatnicima i poslovnim partnerima”, istaknuo je Jurišić. U sklopu strategije internacionalizacije poslovanja odlučili su se za novi poslovni izazov, kroz izlazak na tržište Italije, gdje će od 1. siječnja poslovati kao Adriatic osiguranje. Predsjednik Uprave objasnio je što ih je potaknulo na to da odaberu upravo Italiju.

“Riječ je o kompetitivnom tržištu s velikim brojem osiguravajućih društava. Prosječna premija na talijanskom tržištu autoodgovornosti iznosi 420 eura, a u Hrvatskoj 120 eura. U Italiji živi 60,5 milijuna stanovnika, a BDP po stanovniku iznosi 26.500 eura. Ti podaci pokazuju da je talijansko tržište veliko i razvijeno te da pruža priliku snažnom plasmanu kvalitetnih proizvoda Adriatic osiguranja”, objasnio je Jurišić.

U 2019. godini, osim što planiraju daljnje širenje i orijentiranost na zapad, budućnost žele ispisati i na ostalim europskim jezicima. Zato očekuju najbolji rezultat u povijesti Adriatic osiguranja, odnosno 100 milijuna eura premijskog prihoda. Investicijski ciklus u Italiji već traje, a započeo je kupnjom poslovnih zgrada u središtu Trsta i Udina. U prvoj fazi poslovanja nudit će sve vrste osiguranja vozila.

Na druženju s novinarima jučer u Zagrebu naglašen je poseban odnos tvrtke prema klijentima jer, ističe Jurišić, oni za njih nisu samo broj police.

“Naša tvrtka nastoji brinuti o svojim klijentima, što je dio strategije izlaska na talijansko tržište. Pretežiti dio, čak 85% premije, napravi se preko brokera i agencije, a ne direktno s osiguravateljima. Želimo ovom tržištu ponuditi novu vrijednost prema klijentima, posebno ih tretirati te za svakog od njih imati posebnu priču”, zaključio je Goran Jurišić, predsjednik Uprave Jadranskog osiguranja.

Uz novu poslovnu godinu tako započinje i novi razvojni ciklus u poslovanja društva, kojeg će obilježiti investicije, širenje, još snažniji rast te povećanje broja osiguranika.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije