PROMO

Još dva projekta HŽ Infrastrukture sufinancirana europskim sredstvima

HŽ Infrastruktura
Foto: Promo
15.11.2017.
u 16:08

Ukupni troškovi izrade tehničke dokumentacije za rekonstrukciju dionice Oštarije – Škrljevo iznose sedam milijuna eura, a Europska komisija odobrila je 85-postotno sufinanciranje tog projekta u iznosu od 5,95 milijuna eura.

HŽ Infrastruktura osigurala je europsko sufinanciranje za još dva važna projekta, i to iz Instrumenta za povezivanje Europe (Connecting Europe Facility – CEF). Riječ je o Izradi tehničke dokumentacije za modernizaciju željezničke dionice Oštarije – Škrljevo duljine 113 kilometara na riječkome prometnom pravcu te o Izradi projektne dokumentacije za rekonstrukciju dionice Okučani – Vinkovci na hrvatskom koridoru RH1.

Preduvjet je to za realizaciju radova koji će u konačnici znatno podići kvalitetu željezničke infrastrukture na tim strateškim željezničkim pravcima.

Ukupni troškovi izrade tehničke dokumentacije za rekonstrukciju dionice Oštarije – Škrljevo iznose sedam milijuna eura, a Europska komisija odobrila je 85-postotno sufinanciranje tog projekta u iznosu od 5,95 milijuna eura. Preostalih 15 posto maksimalnog iznosa financirat će se vlastitim sredstvima. Projekt je izuzetno važan jer bi se njime trebali utvrditi optimalni načini uklanjanja uskoga grla između Oštarija i Škrljeva, na geografski najzahtjevnijoj dionici hrvatskog dijela Mediteranskog koridora Transeuropske prometne mreže (Trans-European Transport Network – TEN-T), a kako bi se stvorili infrastrukturni preduvjeti za uspostavu visokokvalitetna željezničkog prijevoza između Luke Rijeka i riječkoga bazena te drugih dijelova Republike Hrvatske i dalje Europe.

Foto: Promo

HŽ Infrastrukturi potpisom sporazuma s Europskom komisijom u listopadu ove godine dodijeljena su i 9,53 milijuna eura za izradu projektne dokumentacije za rekonstrukciju dionice Okučani – Vinkovci, što iznosi 85 posto prihvatljivih troškova projekta koji iznose 11,21 milijun eura. Nakon modernizacije te dionice duljine 131 km, koja se također nalazi na osnovnoj mreži TEN-T, ispuniti će se zahtjevi interoperabilnosti. Time će omogućiti razvoj postojećih željezničkih kapaciteta, smanjenje vremena prijevoza tereta i putnika kao i daljnji razvoj tog koridora, koji se SADRŽAJ OMOGUĆILA HŽ INFRASTURUKTURA proteže od Savskog Marofa (državna granica s Republikom Slovenijom), preko Zagreba, Dugog Sela i Novske do državne granice s Republikom Srbijom (koridor RH 1).

Ovaj je projekt nastavak osuvremenjivanja spomenutog koridora na kojem su do sada europskim sredstvima modernizirane pružne dionice Vinkovci – Tovarnik – državna granica i Okučani – Novska, a u projektiranju je i izgradnja drugoga kolosijeka između Dugog Sela i Novske.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije