Posljednja dva mjeseca u godini razdoblje su najveće potražnje za čokoladama i drugim konditorskim proizvodima te u osječkom Kanditu računaju kako će ove godine ostvariti čak 10% veći prihod nego lani, priopćili su iz te kompanije.
Nova linija proizvoda Magic Moments, limitirana edicija čokoladnih delicija, koja povezuje njegove najpoznatije brendove privukla je sve trgovačke kuće u Hrvatskoj i na izvoznim tržištima, odnedavno i u Švedskoj. Njome su odnedavno prisutni i u trgovačkom lancu Müller što je, tvrde u Kanditu, dokaz kvalitete proizvoda, ali i dobre prodajne strategije novog menadžmenta. Članica uprave Dajana Mrčela kaže kako se poslovanje odvija u dinamičnom okruženju i teško je očekivati povoljnija tržišna kretanja.
No optimizam temelje na tome što sljedeće godine planiraju realizirati brojne nove projekte i povećati prihod. Nakon ovogodišnjeg preseljenja pogona Kandita u novu tvornicu, u što je uloženo više od 20 milijuna kuna, počinje i novi investicijski ciklus.
>> Bliski istok najveća šansa konditorima
Konacno i pozitivni glas .