Drugu godinu rastu najbrže

KentBanka povećala dobit 384 posto – na 34 milijuna kuna

Svjetle?e reklame
Ivo Cagalj/PIXSELL
25.01.2022.
u 12:32

Povećali su bruto dobit za 27 milijuna kuna u odnosu na prethodnu godinu, aktivu 16 posto, neto kreditni portfelj 17 posto, a depozite 19 posto

KentBanka je lani povećala dobit za 27 milijuna kuna u odnosu na prethodnu godinu: ostvarili su, prema nerevidiranim podacima, bruto dobit od 34 milijuna kuna, što je 384 posto više nego prethodne godine. To ih, uz povećanje imovine i depozita, svrstava, drugu godinu zaredom, na poziciju najbrže rastuće banke u Hrvatskoj.

Ukupna aktiva banke iznosi 3,4 milijarde kuna što je povećanje od 450 milijuna kuna ili 16 posto u odnosu na 2020. Neto kreditni portfelj na kraju 2021. godine iznosio im je 1,85 milijardi kuna, što je povećanje od 265 milijuna kuna ili 17 posto. Bruto krediti stanovništvu bilježe porast od 34 posto, a tvrtkama 10 posto. U 2021. ostvaren je i rast depozita od 426 milijuna kuna, odnosno 19 posto.

- Svojim novim strateškim smjerom naglasak u poslovanju stavljamo na personalizirani pristup i vrhunsku uslugu. U budućnosti želimo maksimalno iskoristiti mogućnost individualnog pristupa klijentima koju imamo zahvaljujući činjenici da nismo među najvećim bankama. Veličinu naše banke vidimo kao našu konkurentnu prednost jer smo dovoljno mali da možemo osigurati baš takvu uslugu, a dovoljno veliki i snažni da naše klijente možemo podržati u svim njihovim ambicijama i planovima, bilo privatnim bilo poslovnim. Uz to namjeravamo pratiti i podržavati aspiracije i ambicije naših klijenata ne samo kroz jedinstvene financijske usluge već i kroz učenje, razmjenu iskustava i umrežavanje kroz našu novu platformu KentKluba, koja je jedinstvena na tržištu – prokomentirao je rezultate predsjednik uprave KentBanke Hasan Ecesoy.

Kroz platformu koju spominje Ecesoy članovima svoga kluba banka omogućava korištenje „concierge“ usluge tvrtke Quintessentially koja uključuje pomoć u organizaciji putovanja, pristupu događajima, rezervacijama restorana, ali i globalnom povezivanju s potencijalnim poslovnim partnerima. Promijenili su i vizualni identitet koji sad temelje na simbolu šesterokuta – univerzalnom simbolu povezanosti.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije