KentBanka je lani povećala dobit za 27 milijuna kuna u odnosu na prethodnu godinu: ostvarili su, prema nerevidiranim podacima, bruto dobit od 34 milijuna kuna, što je 384 posto više nego prethodne godine. To ih, uz povećanje imovine i depozita, svrstava, drugu godinu zaredom, na poziciju najbrže rastuće banke u Hrvatskoj.
Ukupna aktiva banke iznosi 3,4 milijarde kuna što je povećanje od 450 milijuna kuna ili 16 posto u odnosu na 2020. Neto kreditni portfelj na kraju 2021. godine iznosio im je 1,85 milijardi kuna, što je povećanje od 265 milijuna kuna ili 17 posto. Bruto krediti stanovništvu bilježe porast od 34 posto, a tvrtkama 10 posto. U 2021. ostvaren je i rast depozita od 426 milijuna kuna, odnosno 19 posto.
- Svojim novim strateškim smjerom naglasak u poslovanju stavljamo na personalizirani pristup i vrhunsku uslugu. U budućnosti želimo maksimalno iskoristiti mogućnost individualnog pristupa klijentima koju imamo zahvaljujući činjenici da nismo među najvećim bankama. Veličinu naše banke vidimo kao našu konkurentnu prednost jer smo dovoljno mali da možemo osigurati baš takvu uslugu, a dovoljno veliki i snažni da naše klijente možemo podržati u svim njihovim ambicijama i planovima, bilo privatnim bilo poslovnim. Uz to namjeravamo pratiti i podržavati aspiracije i ambicije naših klijenata ne samo kroz jedinstvene financijske usluge već i kroz učenje, razmjenu iskustava i umrežavanje kroz našu novu platformu KentKluba, koja je jedinstvena na tržištu – prokomentirao je rezultate predsjednik uprave KentBanke Hasan Ecesoy.
Kroz platformu koju spominje Ecesoy članovima svoga kluba banka omogućava korištenje „concierge“ usluge tvrtke Quintessentially koja uključuje pomoć u organizaciji putovanja, pristupu događajima, rezervacijama restorana, ali i globalnom povezivanju s potencijalnim poslovnim partnerima. Promijenili su i vizualni identitet koji sad temelje na simbolu šesterokuta – univerzalnom simbolu povezanosti.