Čak 89% izvršnih direktora svjesno je da je svijet suočen s klimatskom krizom, a 63% izjavilo je da su i njihove kompanije jako zabrinute. Ipak, ne uspijevaju u potpunosti integrirati održivost u ključne poslovne strategije, tvrdi se u Deloitteovom izvješću o stavovima izvršnih direktora o održivosti u 2022., njih više od 2000 u 21 državi svijeta.
Gotovo svi (97%) kažu da su se klimatske promjene već negativno odrazile na njihova trgovačka društva, a oko polovine i da su utjecale na njihovo poslovanje (npr. prekidi u poslovnim modelima i opskrbnim lancima diljem svijeta). Na 81% izvršnih direktora osobno su utjecali klimatski događaji (iznimna vrućina, velike oluje, šumski požari...) u proteklih godinu. Usto, skupine dionika – uključujući zakonodavce, dioničare, potrošače i zaposlenike – stvaraju dodatan pritisak za djelovanje.
Deloitteovom je analizom utvrđeno pet važnih mjera za ostvarenje nužnih pomaka, pogotovo ako se poduzmu skupa, a koje upućuju na dubinsko razumijevanje poslovnih koristi održivosti - razvoj novih ekološki prihvatljivih proizvoda ili usluga, definiranje kriterija održivosti za opskrbljivače i poslovne partnere, unaprjeđenje ili preseljenje objekata kako bi postali otporniji na klimatske učinke, uključivanje klimatskih pitanja u lobiranje i političke donacije te uvjetovanje naknade višem rukovodstvu kriterijem uspješnosti održivog poslovanja.