Agencija Komunikacijski laboratorij postala je član najveće i najbrže rastuće svjetske organizacije neovisnih kreativnih, marketinških i agencija za odnose s javnošću – thenetworkone. Organizacija sa sjedištem u Londonu prisutna je u 109 zemalja s 220 agencija članica.
- Članstvo u thenetworkone organizaciji rezultat je napornog rada i usmjerenosti Komunikacijskog laboratorija na razvoj kako bi klijentima pružio usluge na visokokvalitetnoj razini. Vjerujemo da ćemo ovim članstvom dodatno proširiti znanja naših stručnjaka, ali i osigurati kvalitetnu suradnju s agencijama iz thenetworkone mreže - izjavila je vlasnica Komunikacijskog laboratorija Manuela Šola.
Thenetworkone članovima osigurava pristup specijaliziranim stručnim radionicama, programu praktične edukacije za zaposlenike u vidu razmjene među agencijama te značajnim studijama slučaja i praktičnim iskustvima agencija članica.
- Sa zadovoljstvom izražavamo dobrodošlicu Komunikacijskom laboratoriju u našu obitelj koja je ovim članstvom postala bogatija za izrazito stručnu i iskusnu agenciju na području Jugoistočne Europe. Članstvom u thenetworkone organizaciji Komunikacijski laboratorij postao je dio najveće i najbrže rastuće svjetske organizacije vodećih marketinških, kreativnih i agencija za odnose s javnošću - rekao je direktor organizacije thenetworkone Paul Squirrell.
Pogledajte i što će se promijeniti uvođenjem eura i hoće li sve poskupjeti: