EU i domoljublje:

Kraš se zbog Kauflandove ucjene potužio Liniću?

linic
Sanjin Strukic/PIXSELL
03.05.2013.
u 09:56

"Prednost uvijek dajemo domaćim proizvodima", poruke su koje se posljednjih tjedana mogu pročitati u reklamnoj kampanji trgovačkog lanca Kaufland, piše Poslovni dnevnik.

"Prednost uvijek dajemo domaćim proizvodima", poruke su koje se posljednjih tjedana mogu pročitati u reklamnoj kampanji trgovačkog lanca Kaufland, piše Poslovni dnevnik.

I drugi strani trgovci u svojim oglasima pozitivni su zbog našeg ulaska u tu asocijaciju i pritom igraju i na domoljublje. Od svega toga se domaćim dobavljačima koji posluju s Kauflandom, u najmanju ruku, diže kosa na glavi, piše list. Poslovni dnevnik je još početkom veljače pisao o napetim pregovorima između vodećih hrvatskih dobavljača i njemačkog lanca.

Kaufland je hrvatske tvrtke stisnuo i s rabatom od 40 posto, s time da su "prijedlozi" koje daju – bezuvjetni. Ili prihvatite ili letite s polica! Navodno se dobar dio domaćih, pogotovo prehrambenih dobavljača, pomirio s teškim uvjetima, no Kauflandu se početkom tjedna dogodio i jedan tvrd orah. Više pročitajte ovdje.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije