Brend Kravica Kraljica najbrže je rastući brend u Hrvatskoj, a istoimeno trajno mlijeko, kao favorit u najprodavanijoj kategoriji mliječnih proizvoda na tržištu, dobilo je i oznaku Odabrale mame. Rezultat je to preuzimanja osječkog pogona Megglea, u kojemu je Belje, preuzevši i 249 Meggleovih kooperanata, u manje od godinu dana realiziralo ambiciozan plan stvaranja novog brenda i razvoja mliječnog asortimana iz 100% domaćeg mlijeka.
Prema istraživanju koje je proveo GfK Hrvatska, šest mjeseci nakon lansiranja Kravica Kraljica je postigla veliki tržišni uspjeh i dostigla penetraciju od 22%, što znači da je prisutna u svakom petom hrvatskom kućanstvu.
- Belje je godinama najveći proizvođač mlijeka u Hrvatskoj. Godišnje proizvedemo 58 milijuna litara domaćeg mlijeka koje nam je baza asortimana Kravice Kraljice i ABC svježeg krem sira. Znali smo da je ulaganje u proizvodnju mlijeka izuzetno bitno za samodostatnost domaće proizvodnje i drago nam je da potrošači biraju upravo naš brend jer mi jamčimo sljedivost od farme do finalnog proizvoda na polici - istaknuo je Andrej Dean, predsjednik uprave Belja plus. S novim brendom Belje je napravilo i veliki ekološki iskorak. Kravica Kraljica jedino je svježe i trajno mlijeko u Hrvatskoj koje se pakira u ambalaži od 82% materijala na biljnoj bazi (karton i plastika na bazi šećerne trske), čime je ugljični otisak pakiranja smanjen za 18%.