„Iza nas je prvih godinu dana Kravice Kraljice i njenih proizvoda koji su sjajno prihvaćeni na tržištu. Donijeli smo na stolove naših potrošača vrhunsku kvalitetu domaćih mliječnih proizvoda za što su zaslužne naše farme u Belju i Vupiku, ali i farme naših brojnih kooperanata od kojih svakodnevno preuzimamo mlijeko. Od samih početaka smo željeli ispričati novu, hrabru i inovativnu priču koja će zapeti za oko javnosti, a nagrada koju smo na Danima komunikacija dobili za našu marketinšku kampanju potvrđuje da smo u tome zaista uspjeli“ – istaknuo je Tomislav Radišić, direktor Tvornica mliječnih proizvoda Belje, koji je ponosan na cijeli tim u proizvodnji, prodaji i marketingu koji je zaslužan za uspjeh Kravice Kraljice.
PRVI ROĐENDAN KRAVICE KRALJICE
Svoj prvi rođendan Kravica Kraljica slavi uz Effie nagradu za marketinšku kampanju s kojom je brend lansiran na tržište prije točno godinu dana. Od samog početka Kravica Kraljica je osvojila srca potrošača svojom inovativnošću, modernih dizajnom i ekološkim pakiranjem, a za kvalitetu kraljevskih proizvoda bilo je posebno važno najkvalitetnije 100% hrvatsko mlijeko.
S obzirom da sve generacije potrošača sve više pozornosti posvećuju zaštiti okoliša i radije kupuju proizvode čija se ambalaža može reciklirati Kravica Kraljica mlijeko se pakira u eko friendly ambalažu koja se uglavnom proizvodi od šećerne trske iz održivog uzgoja čime je smanjen ugljični otisak u proizvodnji ambalaže za čak 18 posto. Sve svoje uspjehe u prvoj godini Kravica Kraljica proslavlja s prefinom Kraljevskom rođendanskom tortom koju možete naći u inspiracijama na www.kravicakraljica.hr.