priča o uspjehu

Kreativna tvrtka stvorena na 'igralištu ideja'

16.07.2014.
u 16:53

I tako dalje studio d.o.o. osnovali su Edin Cvolić, samouki i talentirani dizajner, i Dalibor Koenig, iskusni stručnjak za marketing.

Piše: Marta Duić

Dalibor König i Edin Cvolić, dvoje kreativaca i kako sami za sebe kažu djeca u duši osnovali su I tako dalje studio d.o.o. u prosincu 2010. godine kao nastavak njihove profesionalne karijere u marketingu i dizajnu. Za njih je posao i rad na dizajnu igralište ideja i zamisli, cijeli proces nastajanja vizualnog identiteta doživljavaju kao igru i zabavu stoga im kreativnih ideja za projekte nikada ne nedostaje.

Tvrtka se prvenstveno bavi vizualnim identitetima i brendingom, no nude i sve prateće usluge u sferi marketinga. U četiri godine surađivali su s klijentima na mnoštvu projekata većinom baziranih na vizualnim identitetima i brendingu, no za klijente rade i dizajn web stranica, marketinško savjetovanje, tisak materijala.   

Timski rad I tako dalje studija 

"Od svog prvog posla radim u marketingu, počeo sam u agencijama i nakon toga prešao u korporativni marketing. Zadnjih par godina surađujem s Edinom iz forme klijenta i kroz taj odnos smo postali prijatelji i vidjeli da dijelimo puno pogleda na svijet te između ostalog i razočaranje s kvalitetom vizualne komunikacije u Hrvatskoj. Jednog dana na kavi smo jednostavno odlučili, ajmo mi otvoriti svoju tvrtku i raditi to bolje. Nakon dugotrajnog dogovaranja smo došli do naziva tvrtke I tako dalje studio d.o.o. i pokrenuli našu priču", pohvalio se Dalibor König. U njihovom malom timu  Edin Cvolić, samouki i izrazito talentirani dizajner, stručnjak je za dizajn i art direkciju, dok je Dalibor s petnaest godina iskustva u marketingu zadužen za menadžment, kreativu i marketinški dio posla. Uz to tvrtka je ostvarila suradnju s nekoliko mladih dizajnera i web dizajnera koji im pomažu s projektima na kojima rade.

Za sebe vole reći kako su tvrtka koja razmišlja o razvitku poslovanja klijenata i cilj im je u konačnici pomoć klijentima da ostvare bolje rezultate u svojim granama. U jeku krize posao im je krenuo sporo, s jednim glavnim klijentom. Tom klijentu su redizajnirali vizualni identitet te postavili nove, potpuno promijenjene temelje marketinške komunikacije. Kako naglašavaju, kroz tu suradnju su puno naučili i druge tvrtke su vidjele njihov rad te željeli ostvariti poslovnu suradnju s njima. ˝Danas imamo nekoliko stalnih klijenata s kojima surađujemo na svim razinama i zajedno s njima i mi rastemo. To nam je i cilj, nismo tip tvrtke koja će odraditi projekt, uzeti lovu i pobjeći", konstatirao je Dalibor.  

I tako dalje studio i Poslovni uzlet 

Ta logika ih je i dovela  do Poslovnog dnevnika gdje su izradili vizualni identitet projekta Poslovni uzlet, te nastavljaju poslovnu suradnju na novim projektima Poslovnog dnevnika. Od svih projekata na kojima su radili, najuspješnijima smatraju suradnju sa Boonagom i  Fabula de Forma. Osnovna misao prilikom nastajanja logotipa Boonag bila je prikazati rast u smislu podizanja građevina, konstrukcijske čvrstoće i kreativnih konstrukcijskih rješenja. U isto vrijeme, vizual je morao odavati dojam prostranosti (trodimenzionalnosti) te biti moderan i suvremen u smislu nošenja sa konkurentima na tržištu. Za Fabulu de Forma ideja iza logotipa je bila napraviti lijep, oku ugodan vizual koji odiše profinjenošću i elegancijom. To je postignuto korištenjem fonta bez serifa za glavninu vizuala, te skriptnog ručno napisanog fonta kao detalj koji dodaje vizualu.

Poslovni uzlet

Suradnja s Poslovnim dnevnikom

"Uz  suradnju na redizajnu vizualnog identiteta Poslovnog uzleta smo se upoznali s projektom i shvatili da je priča sjajna. U ovo doba krize što god ima za cilj pomoći poduzetnicima u poslovanju je projekt koji ćemo podržati. Tako smo i odlučili sudjelovati u projektu Poslovni uzlet kao partneri te ćemo jednom od najboljih poduzetnika napraviti dizajn ili redizajn vizualnog identiteta kao nagradu,˝ prokomentirao je Dalibor ITD-ov doprinos projektu Poslovni uzlet.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije