Njihov put do uspjeha krenuo je iz Vukovara pa im je i srce presudilo da baš tamo otvore tvornicu. Od lokalne priče pa sve do svjetskih polica, danas je tvrtka Yasenka dio grupacije Medical Intertrade. Osnovana je 2014. godine i danas svoje proizvode izvozi na svjetsko tržište.
Tvrtka Yasenka je jedan od vodećih proizvođača dodataka prehrani u Hrvatskoj. Ona je registrirana i za proizvodnju lijekova. U svom asortimanu ima brojne proizvode, među kojima se ističe prepoznatljiv brend - Skinage linija. Trend rasta potrošnje skincare proizvoda bilježi se u cijelom svijetu, a Skinage linija zauzima čak 70 posto hrvatskog tržišta u navedenom segmentu.
Razgovarali smo sa Samom Korenom, komercijalnim direktorom Yasenke i saznali kako su njihovu kvalitetu prepoznali milijuni korisnika diljem svijeta i Hrvatske te kako je do toga došlo.
Yasenka se razvila iz ideje koja datira još iz 1990. godine, a uobličena je skoro 15 godina kasnije. Put uspjeha tvrtke krenuo je upravo iz Vukovara u „svijet“. Kako to da je Vukovar baš bio lokacija odakle je sve krenulo?
Mr. sc. Radwan Joukhadar mag. pharm i njegova supruga Jasenka Joukhadar dr.dent med. otvorenjem tvornice u Vukovaru 29. prosinca 2014. godine zaokružili su svoj san koji su počeli otvaranjem veleprodaje lijekova te nastavili sa zdravstvenom ustanovom Ljekarne Joukhadar. Njihov put do uspjeha počeo je u Vukovaru pa je srce presudilo da upravo tamo dugogodišnji san postane stvarnost. Yasenku čine suvremeno opremljena tvornica, analitički laboratorij i skladište koji su smješteni na više od 6000 četvornih metara.
Inovativnim pristupom i stalnim ulaganjem u kvalitetu proizvoda Yasenka je postala nezaobilazan partner velikom broju vjernih kupaca s kojima dijelimo uvjerenje kako kvaliteta života ovisi o zdravlju. Yasenkini pripravci, dodaci prehrani i kozmetički proizvodi proizvedeni su u skladu s dobrom proizvođačkom praksom za lijekove čime osiguravamo visoku kvalitetu proizvoda.
Iz Vukovara u svijet danas šaljemo preko 50 različitih dodataka prehrani i kozmetičkih proizvoda, a naši prvi OTC lijekovi trebali bi stići na tržište u 2023. godini. Sinergijom najsuvremenije tehnologije i našeg tima stručnjaka ne sumnjamo kako će se ova priča dalje razvijati i rasti, te nositi ime Yasenka još dalje u svijet.
Tvrtka Yasenka je jedan od većih proizvođača lijekova i dodataka prehrani u Hrvatskoj s brojnim proizvodima u asortimanu. Kakav utjecaj ima tvrtka Yasenka na lokalno gospodarstvo?
Yasenka trenutačno zapošljava 51 osobu s planovima dodatnog zapošljavanja te dodatnim ulaganjima u proizvodne kapacitete. U 2021. godini Yasenka je zbog povećanja obujma posla proširila skladišni kapacitet sa 400 na 1.100 kvadratnih metara i povećala broj zaposlenika sa 40 na 50. Yasenka je svakako firma velikog potencijala koji želi prenijeti na razvoj lokalnog gospodarstva te poticati i druge tvrtke na ulaganja u prekrasnu regiju Slavoniju. Kao društveno odgovorna tvrtka jako brinemo o zaštiti okoliša, podržavamo mnoge lokalne neprofitne organizacije i sportska događanja. Vjerujemo da napretkom cijele zajednice te sinergijom lokalne zajednice i Yasenke možemo doprinijeti razvoju grada Vukovara što je svakako jedna od naših maksima.
Briga o zdravlju i lokalnoj zajednici stoga je za nas znatno više od posla te joj pristupamo s mnogo ljubavi i odgovornosti, jer je to ujedno i briga o sreći naših potrošača kao i naših zaposlenika. Za nas je to velika čast i plemenit izazov.
Proizvodi iz Skinage linije jedni su od najpopularnijih Yasenkinih proizvoda što i ne čudi pošto je trend skincarea sveprisutan u svijetu te prema informacijama zauzima čak 70 posto hvatskog tržišta. Na čemu se zapravo temelji uspjeh Skinage linije?
Yasenka Skinage potpis nose vrhunski kreirani proizvodi. Skinage linija je spoj kvalitete i inovacije proizvoda koji je jako dobro prepoznat od strane potrošača. Kroz Yasenka Skinage ne želimo samo pratiti trendove, nego stvarati standarde. Prvi proizvod iz Skinage linije, Skinage Kolagen Advanced 5000 već je četiri godine prisutan na tržištu i kontinuiranim rastom prodaje predstavlja stup cijele linije te je najbolji dokaz kvalitete.
Moglo bi se reći da skincare iz trenda prerasta gotovo u potrebu svih žena, tako da je kozmetika s poticanjem kolagena postala must have. Po čemu je Skinage dobio povjerenje mnogih korisnica diljem zemlje, a i svijeta?
Svakako nam je drago vidjeti kako skincare nije više samo riječ koja se odnosi na kozmetiku, nego i na life style te je potrebna kombinacija zdravog života, zdravih navika, kozmetike i dodataka prehrani kako bi se zaokružila cjelina.
Preparati iz Skinage linije često nagrađivani i hvaljeni među korisnicama kao vrhunski proizvodi s prirodnim sastojcima. Zašto su danas preparati s prirodnim sastojcima postali od tolike važnosti korisnicima?
Kako je već spomenuto sam life style trend ide u smjeru prirodnog, u što se savršeno uklapaju naši Skinage proizvodi koji sinergijom svojih sastojaka doprinose poboljšanju kvalitete života i smanjuju negativni utjecaj starenja.
To je i linija nastala korištenjem najsuvremenije tehnologije uz stručnjake. Možete li pojasniti malo više o kakvim je tehnologijama riječ?
Yasenka raspolaže GMP certifikatom koji je ključni preduvjet za proizvodnju lijekova i predstavlja najviši standard u proizvodnji. Sukladno tome svi poslovni procesi i tehnologije su predmet redovnih inspekcija i podvrgnuti su modernizaciji koja je potrebna za održavanje tog visokog standarda koji osigurava najvišu kvalitetu i kontrolu samih proizvoda te procesa proizvodnje. Također, kontinuirano ulažemo u edukaciju naših zaposlenika kako bi išli ukorak s najmodernijim trendovima i inovacijama.
Ističete kako je Yasenkina dugoročna vizija i međunarodna te imate tendencije širenja na svjetsko tržište. Na policama od kojih sve država se danas mogu vidjeti vaši proizvodi linije Skinage?
Naši su proizvodi trenutačno dostupni u više od dvadeset država, a u još pet država je u tijeku postupak registracije proizvoda. Tendencija širenja na svjetsko tržište je svakako jedna od ključnih misija, s tim da se i dalje najviše fokusiramo na domaće tržište koje nam je najbolja referenca za nove proizvode i naš model poslovanja. Taj model nastojimo prenijeti svim trenutnim i potencijalnim partnerima kad surađujemo na predstavljanju Yasenka branda ili na ugovornoj proizvodnji njihovih robnih marki. Dugoročni cilj nam je ne samo ući na novo tržište, nego postati prepoznatljiv igrač s dobro pozicioniranim proizvodima koji će se dugo zadržati na tržištu.
Održivost je danas jedan od primarnih ciljeva mnogih korporacija, a tako, vjerujemo, i tvrtki Yasenka. Kako se unutar tvrtke radi na održivosti?
Održavanje kvalitete proizvoda, širenje asortimana te tržišta naši su temelji na osnovu kojih želimo dugoročno postići održivost poslovanja i omogućiti još veća ulaganja u infrastrukturu i ljude. Ulaganjem u obnovljive resurse i energetsku učinkovitost želimo doprinijeti okolini koju ćemo jednog dana ostaviti svojoj djeci.
Saznali smo da se korak po korak razvijalo Yasenkino poslovanje. Od proizvodnje sirupa, pa dodatka prehrani, krema i masti... Kakve planove za budućnost imate glede daljnjeg razvijanja poslovanja?
Svakako želimo pratiti svjetske trendove i nuditi našim kupcima što više kvalitetnih proizvoda koji će doprinijeti njihovom zdravlju, ljepoti i kvaliteti života.
Sadržaj nastao u suradnji s tvrkom Yasenka.