Iako zadovoljan prijašnjim poslom, zbog čega ni o promjeni posla nije
pretjerano razmišljao, Krešimir Sečak ipak je prihvatio ponudu vlasnika
korporacije Prevent za preuzimanje funkcije predsjednika uprave Salona
grupe, gdje je odnedavno zaposlen.
– Ponudu sam prihvatio ponajprije zato što su tvrtke članice grupacije
za koje sam odgovoran povezane s nautikom i brodovima, što volim.
Također i iz razloga što postoje jasni planovi za rast i ulaganja u
nove projekte, te zato što u novoj ulozi imam veće ovlasti i
odgovornost, pa stoga i mogućnost da bolje iskoristim svoja znanja i
iskustva – objašnjava Sečak.
Dodaje da mu je među prvim i najvažnijim zadacima na novom poslu bilo
upoznati suradnike u poduzećima za koja je odgovoran, razgovarati s
globalnim distributerima i zajedno sa suradnicima uskladiti planove s
trenutačnom tržišnom situacijom.
Sečak je došao iz Deloitta gdje je proveo četiri godine i bio odgovoran
za tim koji se bavio pružanjem savjetodavnih usluga proizvodnim
poduzećima na regionalnoj razini (u sedam zemalja).
– Pa sam tako primjerice vodio tim stručnjaka koji su se
specijalizirali za izrade strategije, reorganizacije, bio sam i
regionalno odgovoran za pružanje usluga u području upravljanja ljudskim
potencijalima, te sam vodio znani projekt 20 ključeva.
Prije konzultantskog posla jedanaestogodišnje iskustvo, pretežno na
rukovodećim pozicijama, gradio je u nekoliko proizvodnih tvrtki na
Novom Zelandu, gdje je, kaže, prošao razne sektore i bio izložen
raznolikom radnom okružju.
Tvrdi da mu je upravo ta raznolikost i širina bila odlična osnova za
konzultantski posao. A sada se opet vratio u proizvodni sektor, u kojem
ima podosta iskustva, a koje će morati najbolje primijeniti u
sadašnjoj, kriznoj situaciji na tržištu. No iako su neka od poduzeća u
Salona grupi, kao na primjer AD Brodovi u Splitu, orijentirana na
ekskluzivne proizvode, jedrilice Salona, pa bi prodaja mogla stagnirati
u vrijeme krize, Sečak kaže da za sada ne osjećaju pad prodaje.
– Danas nije ništa lako prodati, međutim s obzirom na trenutačnu
ekonomsku situaciju zadovoljni smo prodajom u ovoj godini. U drugoj
polovici godine izlazimo s novom jedrilicom Salona 44, a 2010.
planiramo Salonu 60, najveću jedrilicu ikad napravljenu u AD Brodovima.
S ta dva nova modela planiramo daljnji rast u 2010. godini. Više od 80
posto proizvoda tvrtka izvozi, a planovi Salona grupe su i daljnji
razvoj i akvizicije u nautici – zaključuje Sečak.