potrošački savjetnik

Prevarili su vas pri internetskoj kupnji? Evo što možete učiniti!

laptop
Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija)
14.03.2014.
u 19:32

Ako korespondencijom e-mailom potrošač nije uspio s reklamacijom, to je samo razlog više da slučaj prijavi tržišnoj inspekciji.

P: U Večernjem listu 14. 2. odgovorili ste kako postupiti u slučaju prijevare pri internetskoj kupnji. Moj je slučaj isti, samo nisam toliko dugo čekala na robu. Savjetujete da se piše na adresu tvrtke, no na adresi koja je na internetu navedene tvrtke nema više mjeseci, provjerila sam. Na koju adresu pisati, na telefonske pozive ne odgovaraju, samo na elektroničku poštu, a ne žele dati adresu. Meni se čini da je to primjer prijevare pri internetskoj kupnji, a ako se tvrtka time sustavno bavi, onda je to stvar policije, a ne inspekcije. Molim savjet kako postupiti.

(Jasminka Novak iz Zagreba)

O: Uvijek bi trebalo prvo pokušati poslati prigovor, poštom, preporučeno i s povratnicom, na adresu tvrtke koja je, u ovom slučaju, navedena na njezinim internetskim stranicama. Pošiljka će se vratiti ako tvrtke doista nema na toj adresi pa je tek to valjani dokaz da ondje tvrtke doista nema i da ta adresa za prigovore ne funkcionira.

Ako i korespondencijom e-mailom potrošač nije uspio s reklamacijom, to je razlog više da slučaj prijavi tržišnoj inspekciji. Tržišna inspekcija doista jest prva iduća instanca za pritužbu, njezin je posao da izvrši nadzor nad tvrtkom, a bude li potrebno, da potrošač obavijesti i MUP.

Tržišna inspekcija trebala bi ga uputiti na taj korak. Dakako, ništa vas ne sprečava da prijavite tvrtku izravno MUP-u pa pokušate saznati što se može učiniti, ali navedeni postupak prijave inspekciji je ono što dolazi po nekom uobičajenom redoslijedu na putu potrošača da ostvari svoja prava.

>>Online kupnja povoljnija nakon ukidanja carina

>>Više kupujemo na internetu otkad je Hrvatska u Europskoj uniji

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije