Tijekom 2012. Konzum je na tržište izbacio gotovo stotinjak novih K Plus proizvoda, čime se njihova ukupna brojka popela na više od 1200, piše Poslovni dnevnik.
Iako su možda potrošači zazirali od prvih trgovačkih marki u nas (primjerice, prvi K Plus proizvod bila je riža, puštena u prodaju 1995. godine), danas je to sve manje slučaj, a dolaskom krize pojačava se kupnja trgovačkih marki.
"Trgovačka marka K Plus proizvodi se u suradnji s više od 200 različitih proizvodnih tvrtki. Udio artikala u trgovačkoj marki proizvedenih u Hrvatskoj prelazi 60 posto", kažu za list u Konzumu. U tom trgovačkom lancu, koji posluje u sklopu Agrokora, kažu da se među domaćim proizvođačima K Plus proizvoda nalaze i proizvodne tvrtke samog koncerna. "Najveći dio lani lansiranih K Plus proizvoda nastao je upravo u suradnji s domaćim dobavljačima", ističu u Konzumu.
Da ima prostora za još veći broj vlastitih trgovačkih proizvoda, govori podatak da Konzum ima ukupno oko 30 tisuća artikala (to se odnosi na SuperKonzum, broj proizvoda ovisi o formatu svakog dućana), piše Poslovni dnevnik.