Teško je u ovome trenutku predvidjeti kako će se to odraziti na financijsko poslovanje i dobit kompanije, ali nećemo žrtvovati kvalitetu proizvoda. To je želja naših vlasnika i na tome ćemo ustrajati – kazao je za Bloomberg glavni izvršni direktor Lega Niels B. Christiansen komentirajući ciljeve kompanije da do 2030. sve kockice popularnih “legića” budu iz održivih, prirodnih materijala poput šećerne trske.
Podsjetimo, vlasnici Lega, danska milijarderska obitelj Kirk Kristiansen, u ožujku je najavila kako time želi dati obol globalnoj borbi protiv plastičnog onečišćenja koje najviše pogađa morski svijet. Christiansen zasad ne želi komentirati hoće li se eventualno povećanje troškova proizvodnje “zelenih” legića preliti na kupce Lego proizvoda.
– Naše cijene temelje se na kvaliteti, a ne na tome je li proizvod napravljen od jedne ili druge tvari – rekao je. Posljednjih godina Lego svoju ponudu igračaka nastoji prilagoditi i generaciji koja troši više vremena na “pametnu” tehnologiju nego na druge oblike zabave, poput izgradnje Lego struktura.
No Christiansen zasad ne želi otkrivati konkurenciji u kojoj će se mjeri i kako proizvodi Lega digitalizirati.
Pogledajte video izložbe Lego-kocaka u Zagrebačkom velesajmu: