Danas su u Poreču otvoreni Dani hrvatskog turizma – najveći tradicionalni skup turističkih djelatnika. Dane hrvatskog turizma svečano je otvorio ministar turizma Darko Lorencin naglasivši kako je ova godina je dosad bila izuzetno uspješna.
– Možemo biti ponosni što je u prvih devet mjeseci ove godine ostvareno više 13 milijuna dolazaka, što je rast od 8,4 i više od 75 milijuna noćenja, što predstavlja rast od 7 posto. No, Hrvatska ima potencijal za još bolje rezultate, a vjerujem da će temeljem ovogodišnjih rezultata i pozitivnog turističkog uzleta u svim segmentima ti rezultati se nastaviti i dalje. Također, moram naglasiti kako rezultati tijekom prvih mjeseci 2015. godine govore i da se Hrvatska uistinu preobražava u cjelogodišnju destinaciju, a s novom promidžbom Hrvatske kao destinacije pune života, uistinu to možemo i postati. Navedene rezultate ne bi bilo moguće ostvariti bez zajedničkog doprinosa svih turističkih djelatnika. Hvala svima koji su izravno ili neizravno bili uključeni u pripremu i realizaciju turističke sezone – naglasio je ministar.
Ministar Lorencin osvrnuo se i na ciljeve Strategije razvoja turizma do 2020. godine:
– Ove godine je otvoreno 25 novih i obnovljenih hotela, što je najviše u zadnjih 10 godina, a to je pokazatelj da se može i mora nastaviti raditi na stvaranju što kvalitetnije klime za ulaganja u turizam jer samo na taj način možemo ostvariti zacrtane ciljeve poput ulaska Hrvatske među 20 najkonkurentnijih zemalja svijeta. Da bismo ostvarili navedeni cilj, moramo pratiti turističke trendove i kretanja na tržištu, prilagođavati se novim izazovima i iskoristiti mogućnosti koje nam pružaju u vidu postizanja boljih rezultata. Zbog svega toga, odlučili smo ove godine Hrvatski turistički forum održati pod temom „SHARING ECONOMY – TURIZAM NOVOG MILENIJA?“, u okviru kojeg ćemo sagledati ovaj novi trend, izazove koje predstavlja za turističku industriju te perspektive i mogućnosti koje stoje pred hrvatskim turizmom u vidu brže pristupačnosti i novih tehnologija koje prate moderni turizam. Osim toga, predstavit će se i novi brend Croatia, Full of life, kojim želimo stvoriti percepciju Hrvatske kao destinacije pune života tijekom cijele godine. Uz dosadašnje uspješno provođenje Strategije razvoja turizma do 2020. godine, vjerujem kako će nam i te informacije pomoći u što boljoj pripremi i realizaciji turističkih sezona. Pripremili smo i predstavit ćemo vam i akcijske planove koji proizlaze iz Strategije i na kojima će se temeljiti budući razvoj turizma – istaknuo je u uvodnom govoru ministar turizma Darko Lorencin.
>> Na splitskoj rivijeri veselje: nadmašili Kvarner, a ugostili i petinu svih Engleza
Mislim da Lorencin treba ostati ministar turizma bez obzira tko dobio izbore. Čovjek zna posao.