Internet i društvene mreže medijski su hit već niz godina, no jeste li znali da na svijetu postoji više od 4 milijarde televizora i da televizija nije ništa manje utjecajna nego prije interneta.
U Dubrovniku je u srijedu otvorena premijerna konferencija New Europe Market, koja je okupila vodeće medijske stručnjake i TV brendove iz regije i šire.
U uvodnom predavanju "Sadržaj je ključ" već je istaknuto da upravo sadržaj, odnosno njegovo mijenjanje u korak s vremenom i potražnjom na tržištu definira uspješnost programa.
Ili, kako bi to rekao Colin McLeod iz Universal Network Internationala:
– Kreirajte program koji želimo gledati s bilo kim u društvu, bilo gdje. Sadržaj treba dobro ispripovijedati, imati dobar zaplet, a najvažnije je stvoriti emotivnu povezanost s likovima. To je ključ! Kada su Sopranosi završili, ja sam se osjećao tako loše kao da mi je netko iz obitelji preminuo – ističe McLeod te otkriva da njegova tvrtka ne podržava dramatične završetke epizoda koje ponekad živciraju gledatelje jer ih tjeraju da prate svaku epizodu.
– Mi u Universalu ne želimo stvarati serije koje će trajati šest sezona, a na kraju još uvijek gledateljima neće biti jasno o čemu je tu zapravo riječ (ovdje je očito aludirao na famoznu seriju "Izgubljeni" o grupici preživjelih nakon pada aviona na čudni otok, ali nije je želio imenovati - op. a.). Želimo da gledatelj dobije dobar osjećaj u svakoj epizodi, da osjeti da je dobio nešto. Da, to znači i opasnost da se gledatelj možda neće vratiti sljedeći tjedan, ali možda hoće tjedan poslije."
Zaključak rasprave o sadržaju jest da se proizvođači sadržaja trebaju prilagođavati vremenu i nuditi sadržaj na svim platformama, usko ciljan na određenu publiku.
– S novim tehnologijama danas, više nego ikada prije, možemo upoznati naše gledatelje i saznati što ih zanima. Oni tvitaju i komentiraju o našim sadržajima na društvenim mrežama i tako nam daju mnogo informacija – rekla je Nina Laricheva, BBC-jeva potpredsjednica odjela za komercijalni razvoj, zadužena za BBC-jeve programe u svijetu. Najavila je i skori dolazak BBC-jeva novog kanala Knowledge (Znanje) u Hrvatsku.