NEW EUROPE MARKET

Mali ekrani još nisu prošlost: Na svijetu ima 4 milijarde televizora!

new europe market (1)
Foto: New Europe Market
1/3
08.05.2013.
u 15:30

U Dubrovniku je započela prva konferencija New Europe Market. Glavne su teme rasprava potraga za sadržajem koji će u budućnosti dominirati na TV-u i praćenje sadržaja na svim platformama. BBC je najavio dolazak novog programa u Hrvatsku.

Internet i društvene mreže medijski su hit već niz godina, no jeste li znali da na svijetu postoji više od 4 milijarde televizora i da televizija nije ništa manje utjecajna nego prije interneta.

U Dubrovniku je u srijedu otvorena premijerna konferencija New Europe Market, koja je okupila vodeće medijske stručnjake i TV brendove iz regije i šire.

U uvodnom predavanju "Sadržaj je ključ" već je istaknuto da upravo sadržaj, odnosno njegovo mijenjanje u korak s vremenom i potražnjom na tržištu definira uspješnost programa.

Ili, kako bi to rekao Colin McLeod iz Universal Network Internationala:

– Kreirajte program koji želimo gledati s bilo kim u društvu, bilo gdje. Sadržaj treba dobro ispripovijedati, imati dobar zaplet, a najvažnije je stvoriti emotivnu povezanost s likovima. To je ključ! Kada su Sopranosi završili, ja sam se osjećao tako loše kao da mi je netko iz obitelji preminuo – ističe McLeod te otkriva da njegova tvrtka ne podržava dramatične završetke epizoda koje ponekad živciraju gledatelje jer ih tjeraju da prate svaku epizodu.

– Mi u Universalu ne želimo stvarati serije koje će trajati šest sezona, a na kraju još uvijek gledateljima neće biti jasno o čemu je tu zapravo riječ (ovdje je očito aludirao na famoznu seriju "Izgubljeni" o grupici preživjelih nakon pada aviona na čudni otok, ali nije je želio imenovati - op. a.). Želimo da gledatelj dobije dobar osjećaj u svakoj epizodi, da osjeti da je dobio nešto. Da, to znači i opasnost da se gledatelj možda neće vratiti sljedeći tjedan, ali možda hoće tjedan poslije."

Zaključak rasprave o sadržaju jest da se proizvođači sadržaja trebaju prilagođavati vremenu i nuditi sadržaj na svim platformama, usko ciljan na određenu publiku. 

– S novim tehnologijama danas, više nego ikada prije, možemo upoznati naše gledatelje i saznati što ih zanima. Oni tvitaju i komentiraju o našim sadržajima na društvenim mrežama i tako nam daju mnogo informacija – rekla je Nina Laricheva, BBC-jeva potpredsjednica odjela za komercijalni razvoj, zadužena za BBC-jeve programe u svijetu. Najavila je i skori dolazak BBC-jeva novog kanala Knowledge (Znanje) u Hrvatsku.  

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije