Na najvažnijem nacionalnom festivalu oglašavanja, Dani komunikacija, McCann Zagreb odnio je najprestižniju nagradu - nagrada X za agenciju godine. Nagrada X, nagrađuje originalne ideje koji pomiču granice, potvrda je prije svega za kreativnost i inovativnost, originalnost kao i dugogodišnje iskustvo, profesionalizam i kvalitetu te još jednom pokazuje, šta znači biti najbolji među najboljima.
Tomislav Presečki, Managing Director, McCann Zagreb je tim povodom izjavio: 'Nagrada za "Agenciju godine" na nacionalnom festivalu oglašavanja Dani komunikacija potvrđuje da je uigrani agencijski tim potpuno posvećen ostvarenju cilja da budemo najbolja agencija u Hrvatskoj. Vjerujem da je ovaj uspjeh najbolji dokaz da smo postavili dobar poslovni pravac te da je dobar temelj za daljnji razvoj. Iznimno sam ponosan na kolege iz agencije i sav uloženi trud i rad jer je u svojoj suštini ovo zapravo nagrada za nabolje ljude, one koji hrabro, odgovorno i predano rade i time pokazuju što znači "snaga ljudi". Naravno, posebna zahvala ide i našim klijentima bez čijeg povjerenja i podrške nagrade ne bi bile moguće, a partnerski pristup pri kreiranju kampanja očito daje i odlične poslovne rezultate. Meni osobno, kao i čitavoj agenciji, ovaj je uspjeh najbolji motiv da budemo još bolji.'
Daniel Vuković, glavni kreativni direktor, McCann Zagreb dodao je: “U zadnjih nekoliko godina, McCann je uvijek bio pri vrhu IdejeX. Stoga, činjenica da smo ove godine na samom vrhu za nas je prirodna i logična. Lijepo je dobiti potvrdu struke. Nama puno važnija jest unutarnja energija koju dijelimo u agenciji. Imati kolektiv pun individualaca koji se poštuju, vole i pomažu jedni drugima – jednako je važno kao i titula agencije godine. Jer je ona samo rezultat te energije koju imamo."
Tim agencije McCann Zagreb je pored nagrada na Ideja X natjecanju osvojio i Effie nagrade, čime je i ove godine dodatno potvrdio da zajedno sa poslovnim partnerima kreira učinkovite i prepoznatljive kampanje.
Osvojene nagrade dolaze podjednako iz područja kreativnog i učinkovitog komuniciranja, od vanjskih do digitalnih medija i to redom:
Ideja X
Zlatna nagrada u kategoriji telekomunikacija - 'Rollover' agencije McCann Zagreb i oglašivača Hrvatski Telekom.
Zlata nagrada za najbolju cjelovitu kampanju - 'Rollover' agencije McCann Zagreb i oglašivača Hrvatski Telekom.
Srebrna nagrada u kategoriji telekomunikacija - 'Pepeo/Rupa/Uši/' agencije McCann Zagreb i oglašivača Hrvatski Telekom.
Brončana nagrada u kategoriji mediji i izdavaštvo – 'Oglas za posao' agencije McCann Zagreb i oglašivača Epamedia.
Brončana nagrada u kategoriji društvene akcije - 'Superseniori' agencije McCann Zagreb i oglašivača Zaklada Zajednički put/Slagalica.
Nagradu X u kategoriji najbolje cjelovite kamanje za najbolji dizajn i art direction - 'Rollover' agencije McCann Zagreb i oglašivača Hrvatski Telekom.
Finalist u kategoriji korporativne komunikacije – 'HEP Sport', agencija McCann Zagreb.
Effie
Brončana nagrada - 'Rollover' Hrvatski Telekom, primarne agencije McCann Zagreb i medijske agencije MediaCom Central Europe Zagreb.
Brončana nagrada - 'Shake&Take' Coca-Cola Adria, primarne agencije McCann Zagreb i medijske agencije Universal McCann.
Finalist u kategoriji niskobudžetne kampanje - 'Dubravica kartica', agencija McCann Zargeb.
Mixx
Finalist 'Shake&Take' tvrtke Coca-Cola Adria, primarne agencije McCann Zagreb i medijske agencije Universal McCann.