Zadržavanje trgovine prirodnim plinom, koji im je ove godine donio gubitak od 460 milijuna kuna, MOL uvjetuje dobivanjem vlasničkog udjela u Janafu. Suvlasnik Ine od Vlade je, prema informacijama koje prenosi Vjesnik, zatražio udjel vrijedan milijardu kuna, kao i povećanje cijene po kojoj se Inin plin prodaje distributerima za oko 10 posto. Prema prethodnom dogovoru, Vlada RH obvezala se od 1. prosinca preuzeti Prirodni plin, nakon čega bi morala kompenzirati gubitke nagomilane prethodnih godina. Upućeni smatraju da je zahtjev MOL-a pretjeran i ne vjeruju u takav ishod, a kompromis s Mađarima očekuju u novim cijenama plina za stanovništvo.
pritisak
MOL uvjetuje zadržavanje trgovine plinom udjelom u Janafu?
Suvlasnik Ine od Vlade je, prema informacijama koje prenosi Vjesnik, zatražio udjel vrijedan milijardu kuna, kao i povećanje cijene po kojoj se Inin plin prodaje distributerima za oko 10 posto
Komentara 12
CR
Mislim da nam polako ključna infrastruktura dolazi pod kontrolu stranih tvrtki i interesa, a to nije dobro po Hrvatsku.... Nemogu shvatiti koji su to interesi ili potrebe natjerale Vladu RH da potpisuje i sklapa takove ugovore kojima će nam netko poslije krojiti sudbinu. Kada vam netko može utjecati na ključnu infrastrukturu a time i na životne potrebe i standard stanovništva,...onda ste u velikoj gabuli.....a mi smo nažalost vrlo blizu toga....
OB
Igre bez granica u kojim narod na kraju ostaje bez gaca. Hvala Ivo sto si nam tako dobro zabio.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Nitko to neće prodati. Osim krvotoka ( naftovodotoka) tvrtku čine i koridori za buduće naftovode, plinovode, cjevovode derivata, strateške rezerve ( spremnici, cjevovodi). Tu je i najbolja luka za prijem brodova na Mediteranu. Dobro poslovanje, brojne investicije koje vežu uz sebe brojne hrvatske tvrtke velik su plus ne samo u ovom trenutku krize. Takvo što se ne prodaje.