S dvije nagrađene agencije, Hrvatska je na sinoć održanom europskom natjecanju za tržišne komunikacije Epica u Beogradu bila najbolje rangirana država u regiji. Agencija Bruketa&ŽinićOM na Epica Awardsu osvojila je srebro za projekt Dobre ideje svijetle u mraku za Adris grupu, a agencija Grey broncu za Tomato. U Srbiju, Sloveniju te Bosnu i Hercegovinu otišla je po jedna brončana nagrada.
Najbolje nagrađen projekt u regiji, Dobre ideje svijetle u mraku, knjiga je koja doslovno svijetli u mraku. Cilj projekta, ističu autori, bio je pokazati dobre rezultate koje je, unatoč krizi, Adris grupa ostvarila u 2008. godini.
- Dobre ideje osvjetljavaju put izlaska iz krize. Zato i godišnje izvješće, u kojem se između ostalog nalaze imenena svih zaposlenika, kada se ugase svjetla doslovno svijetli - objašnjavaju autori.
Agencijski tim koji je radio na projektu čine kreativni direktori Davor Bruketa i Nikola Žinić, art direktor Tomislav Jurica Kaćunić, copywriteri Daniel Vuković i Ivan Čadež, dizajner Igor Miletić, Radovan Radičević (DTP) te Ivanka Mabić, account direktorica. Urednik je Predrag D. Grubić, voditelj Ureda za odnose s javnošću Adris grupe.
Agencija Bruketa&Žinić treći je put nagrađena na Epica Awards. Prije tri godine osvojili su zlato za projekt Ispeci pa reci i broncu za citylight Guza.
Epica je europski natječaj za oglašavanje koji, uz Cannes Lions, ima posebno značenje za europske agencije jer u žiriju sjede urednici magazina za oglašavanje iz cijele Europe. Natjecanje se održava već više od 20 godina, a ovo je prvi puta da se dodjela održala u našoj regiji, u Beogradu.