Multipluscard

Na razvijenom tržištu fokus je briga za kupca

jurčić
26.09.2010.
u 16:33

Mnoge svjetske kompanije udružuju se kako bi svojim korisnicima ponudile što širu mogućnost izbora proizvoda i usluga

Kartica Multi plus novitet je na domaćem tržištu, a riječ je o partnerskom programu u koji se za sada uključilo šest vodećih kompanija u svom sektoru poslovanja – Konzum, Zagrebačka banka, T-Mobile, Kozmo, Tisak i Atlas Airtours. Partnerske tvrtke odlučile su zajednički nastupiti na tržištu i ponuditi koalicijski program nagrađivanja koji je prilagođen potrebama hrvatskih građana.

– Tako kupnjom na prodajnim mjestima ili korištenjem uslugama partnera kupac prikuplja nagradne bodove koji se kvartalno obračunavaju i donose korisnicima nagradne kupone koji se mogu iskoristiti u širokoj partnerskoj mreži – objašnjava Nikola Jurčić, predsjednik uprave Multi plus carda. Konkretna prednost u odnosu na ostale nagradne programe jest mogućnost multipliciranja nagradnih bodova više partnera samo jednom kupnjom.

Do sada su se, na primjer, za kupnju u Konzumu dobivali nagradni bodovi od Konzuma, a sada, ako se ta kupnja plati karticama Maestro i MasterCard Zagrebačke banke, uz Konzumove bodove dobiju se i nagradni bodovi od Zagrebačke banke. Ako se uz to kupi bon za nadoplatu T-mobileova Simpa računa, dobiju se bodovi i od trećeg partnera.

– U svijetu ovakav individualan pristup korisniku postoji već dugi niz godina. Mnoge svjetske kompanije udružuju se kako bi svojim korisnicima ponudile što širu mogućnost izbora proizvoda i usluga za realizaciju svojih nagradnih bodova. Nama najbliži europski primjeri su njemački Payback i britanski Nectar – kaže Jurčić ističući kako se u uvjetima sve razvijenijeg tržišta fokus poslovanja stavlja se na kupca i brigu za njega.

A u ovom programu, kaže, dobiva se zadovoljan kupac koji će se vratiti i upravo je to glavni razlog uključivanja tvrtki u taj program. Napominje kako su otvoreni za sve tvrtke koje se žele uključiti bez obzira na veličinu ili sektor. – Nadamo se istodobno da ćemo uvođenjem ovog inovativnog pristupa utjecati na podizanje standarda brige za kupce na hrvatskom tržištu – zaključuje.

Ključne riječi

Komentara 2

UK
Ugo Kajvez
18:31 26.09.2010.

Kaj s*re kvake, u razvijenim tržištima glavni naglasak je na preveslanje kupce ..... a ne na \"brigu o kupcima\" ...... McDonalds i Coca Cola su početni primjeri ....

UK
Ugo Kajvez
18:36 26.09.2010.

Evo jedan primjer iz vlastitog iskustva .... . Bio u Milanu .... išao u Zaru muška konfekcija, kupio mušku vjetrovku za par stotina eura .... Dakle vjetrovka je .... . 100 posto kupljena u Milanu ... 100 posto u poznatojj firmi Zara .. 100 posto vjetrovka je od poliestera ... 100 posto proizvedena u vijetnamu .... Vjerojatno i marža za trgovca je bila 100 posto ....

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije