Kartica Multi plus novitet je na domaćem tržištu, a riječ je o partnerskom programu u koji se za sada uključilo šest vodećih kompanija u svom sektoru poslovanja – Konzum, Zagrebačka banka, T-Mobile, Kozmo, Tisak i Atlas Airtours. Partnerske tvrtke odlučile su zajednički nastupiti na tržištu i ponuditi koalicijski program nagrađivanja koji je prilagođen potrebama hrvatskih građana.
– Tako kupnjom na prodajnim mjestima ili korištenjem uslugama partnera kupac prikuplja nagradne bodove koji se kvartalno obračunavaju i donose korisnicima nagradne kupone koji se mogu iskoristiti u širokoj partnerskoj mreži – objašnjava Nikola Jurčić, predsjednik uprave Multi plus carda. Konkretna prednost u odnosu na ostale nagradne programe jest mogućnost multipliciranja nagradnih bodova više partnera samo jednom kupnjom.
Do sada su se, na primjer, za kupnju u Konzumu dobivali nagradni bodovi od Konzuma, a sada, ako se ta kupnja plati karticama Maestro i MasterCard Zagrebačke banke, uz Konzumove bodove dobiju se i nagradni bodovi od Zagrebačke banke. Ako se uz to kupi bon za nadoplatu T-mobileova Simpa računa, dobiju se bodovi i od trećeg partnera.
– U svijetu ovakav individualan pristup korisniku postoji već dugi niz godina. Mnoge svjetske kompanije udružuju se kako bi svojim korisnicima ponudile što širu mogućnost izbora proizvoda i usluga za realizaciju svojih nagradnih bodova. Nama najbliži europski primjeri su njemački Payback i britanski Nectar – kaže Jurčić ističući kako se u uvjetima sve razvijenijeg tržišta fokus poslovanja stavlja se na kupca i brigu za njega.
A u ovom programu, kaže, dobiva se zadovoljan kupac koji će se vratiti i upravo je to glavni razlog uključivanja tvrtki u taj program. Napominje kako su otvoreni za sve tvrtke koje se žele uključiti bez obzira na veličinu ili sektor. – Nadamo se istodobno da ćemo uvođenjem ovog inovativnog pristupa utjecati na podizanje standarda brige za kupce na hrvatskom tržištu – zaključuje.
Kaj s*re kvake, u razvijenim tržištima glavni naglasak je na preveslanje kupce ..... a ne na \"brigu o kupcima\" ...... McDonalds i Coca Cola su početni primjeri ....