Na ovogodišnjem, sedmom Weekend Media Festivalu, koji se od 18. do 21. rujna održava u Rovinju, sudjelovat će čak 130 predavača, gusto raspoređenih u pet dvorana. Neke od tema bit će je li PR u eri radikalne transparentnosti došao do svog prirodnog kraja, situacija u novinarstvu, ima li prostora za nove informativne kanale... Razgovarat će se i o usponu domaćih humorističkih portala (news bar, njuz.net), a oko čijih je britanskih pandana razvijena cijela industrija.
– Pozvali smo Davora Tomaškovića iz HT-a, Sanela Volarića iz Croatia osiguranja i Darka Kneza iz Konzuma, koji će raspravljati o restrukturiranju hrvatskog biznisa i prilagodbi svijetu brzih promjena – najavio je direktor programa Nikola Vrdoljak.
>> Sedmi Weekend Media Festival propituje nove modele komunikacije
>> Tajna uspjeha stručnjaka koji je podizao Nike, Diesel i Levi's
Jedina tema koju će festival izbjegavati je da već 6 godina padaju oglasni i PR budžeti. Sudeći prema toj činjenici ne bi trebalo organizirati festival nego mali domjenak s nogu, svatko nosi jelo i piće od kuće