Top 100 u Zagrebu

Najbolji u Zagrebu: Strategija nam je prilagođavanje potrošačima

'Brigitte Streller_ Loreal Adria'
''
28.09.2012.
u 16:00

Kompanija je temeljena na istinskoj vjeri u moć našeg jedinstvenog brend portfelja, vjeri u moć naših inovacija i istraživanja te vjeri u kvalitetu proizvoda, kaže direktorica Brigitte Streller

L’Oreal Adria, hrvatska podružnica Grupe L’Oréal, dio je svjetskog kozmetičkog carstva koje ni u krizi nije znatnije pogođeno.

– Kompanija je temeljena na istinskoj vjeri u moć našeg jedinstvenog brend portfelja, vjeri u moć naših inovacija i istraživanja te vjeri u kvalitetu proizvoda. No, uspjeh ne bi bio moguć bez ključnog segmenta, tima sposobnih i predanih ljudi koji doprinose cjelokupnom uspjehu kompanije – komentira generalna direktorica L’Oréala Adrije Brigitte Streller.

Proizvode plasiraju kroz više kanala: u dućanima široke potrošnje, specijaliziranim lancima, frizerskim salonima, ljekarnama i parfumerijama. Imaju dugoročno strateško usmjerenje:

– Nastavit ćemo sa strategijom univerzalizacije, što znači prilagođavanje ponude proizvoda različitim potrebama potrošača te i dalje investirati u naše ljude i inovacije – poručuje L’Oréalova menadžerica.

MBU: Visokotehnološka podrška i kvalitetna usluga

Tvrtka MBU specijalizirana je za informatički inženjering i međubankarske usluge. Podrška je bankomatskoj mreži ukupno 28 financijskih institucija.

– Od samih početaka 1994. odabrali smo dobitnu kombinaciju visokotehnološke podrške i kvalitetne usluge bankama klijentima. Tu su kvalitetu prepoznali i u našem vlasniku, Erste Grupi iz Beča, pa iz godine u godinu raste broj banaka koje se koriste našim uslugama – kaže Božidar Pavlović, član uprave MBU-a.

Otkriva da će im idućih godina strateško usmjerenje biti dodatno otvaranje prema inozemnim tržištima.

– Uz domaće i postojeća tržišta Austrije, Slovačke, Ukrajine, BiH te Srbije, planiramo otvoriti Češku, Crnu Goru, Mađarsku, Makedoniju... uz daljnje unapređenje razine usluga i stalno uvođenje novih, inovativnih proizvoda – kaže Pavlović.

Hotel Dubrovnik, Zagreb: Unatoč recesiji investirali u obnovu, prvi u Europi uveli interaktivni IPTV

Hotel dubrovnik u posljednje je dvije godine, ističe direktor Zlatko Kosir, rekonstruiran te je prvi u Europi uveo interaktivni IPTV sustav.

– Prateći svjetske trendove i zahtjeve današnjih gostiju, odlučili smo investirati znatna sredstva u obnovu i rekonstrukciju hotela. Unatoč recesiji i krizi, ustrajni smo u nastojanjima da naši gosti dobiju vrhunski hotel i vrhunsku uslugu u središtu grada – ističe direktor najavljujući obnovu predvorja i recepcije. Na dobrom su putu – gosti im se vraćaju.

Microsoft Hrvatska: Posao im je proizvesti alate za povećanje učinkovitosti i rezanje troškova

Svaka kriza pa tako i ova, za Microsoft Hrvatske predstavlja opasnost, ali i priliku.

– Mi smo je prepoznali kao priliku s obzirom na dugogodišnje iskustvo u proizvodnji rješenja i alata za povećanje učinkovitosti i optimizaciju troškova, uz kvalitetnu integraciju procesa i podršku odlučivanju – ističe Ivan Vidaković, predsjednik uprave tvrtke.

Hrvatsko pridruživanje EU, smatra, donosi brojne prilike, ali i izazove. Nove tehnologije i trendovi te općenito konzumerizacija IT-a stvaraju kontinuirano nove prilike .

– Vrlo smo ponosni na Microsoftove inovacijske centre u Varaždinu i Splitu, koji pomažu radu više od 240 startupova, ali i mnogim pojedincima, ustanovama i partnerima. Potičemo razvoj globalno konkurentnih vještina – kaže Vidaković.

Banksoft: Oprezno raspolažu kapitalom, ulažu u nove tehnologije i marketing

Banksoftu je prošla godina bila poslovno teška i oprezno su raspolagali kapitalom, ulagali u nove proizvode i tehnologije te marketing.

– Tržišta Hrvatske i BiH, na kojima smo poslovali od osnivanja, nisu dovoljna za core banking rješenja koja mi proizvodimo tako da, nakon ugradnji bankarskih normi EU, intenzivno radimo na širenju na tržišta u EU i regiji i postavljamo mrežu partnera – ističe direktor Banksofta Zoran Brkić te dodaje da im je bitan oslonac zadržavanje kvalitete bankarskih rješenja.

IBM Hrvatska: Ključno usmjerenje na nova rješenja za uštede i dodane vrijednosti

Na vrijeme su reagirali, kažu u IBM-u Hrvatske, te su se, uz uobičajenu ponudu tehnologije, fokusirali na nova rješenja i usluge koje korisnicima omogućavaju znatne uštede ili stvaranje znatne dodane vrijednosti.

– To nam je omogućilo da, unatoč izazovima tržišta, IBM Hrvatska u zadnjih nekoliko godina posluje u skladu s očekivanjima i ostvari rast u određenim segmentima tržišta – ističe glavni direktor IBM-a Hrvatske Krešo Perica, koji s optimizmom iščekuje i novi val informatizacije u javnom sektoru.

Peugeot Hrvatska: Ulazak Hrvatske u EU mogao bi pozitivno utjecati na tržište automobila

Od 1999. Peugeot Hrvatska posluje u Hrvatskoj, a usprkos teškim uvjetima na tržištu, od početka godine na drugom su mjestu rang-ljestvice automobilskih proizvođača u Hrvatskoj, s tržišnim udjelom većim devet posto.

– Iduće godine nastojat ćemo zadržati visoku poziciju na tržištu. To će biti i godina ulaska u EU, pa se nadamo da bi to moglo pozitivno utjecati na tržište – ističe Tomislav Miletić, generalni direktor Peugeota Hrvatske. Nada se i uvođenju olakšica na hibridna i vozila s niskom emisijom CO2.

Algebra: Do dobrih rezultata dovode ih stalno nove ideje i nove ponude obrazovanja

Posljednjih 14 godina Algebra d. o. o. bavi se IT i poslovnim obrazovanjem, izdavaštvom i e-learning projektima.

– Dobre rezultate možemo zahvaliti u prvom redu tome što iz Algebrina sustava neprestano izlaze nove ideje i nova ponuda obrazovnih smjerova i studija, a inzistiramo na kvaliteti obrazovnih procesa. U području obrazovanja odraslih ove godine počinjemo nuditi obrazovanje za programere mobilnih aplikacija ili grafičke dizajnere – specijaliste za tablet izdanja – kaže član uprave Hrvoje Balen.

Meltal: Moto tvrtke za skupljanje obojenih metala-tko ne plati s njim više ne poslujemo

Samo jednu od 21 godine, koliko je na tržištu, tvrtka Meltal je poslovala s gubitkom. Bilo je to 2008. Gubitak je nadoknađen odmah godinu poslije i baš je u krizi na vidjelo došla uspješnost tvrtke za skupljanje, preradu i prodaju sekundarnih sirovina obojenih metala. Tvrtka se financira iz vlastitih prihoda, ne uzima kredite.

– Tko ne plati, s njim više niti ne poslujemo – kaže Slaven Lahovsky, direktor tvrtke kojoj je vlasnik sa slovenskim partnerom. Zapošljava 39 radnika. Ove godine 97 posto proizvodnje bilo je za izvoz

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije