Oglašavanje je putem društvenih mreža godinama jedna od vodećih marketinških strategija velike većine kompanija. A taj će se trend, sudeći po prognozama Aljaža Peklaja, regionalnog stručnjaka za TikTok i digitalni marketing, nastaviti i u ovoj godini. Podaci pokazuju da nešto više od polovice stanovnika zemlje koristi društvene mreže, točnije njih 4,7 milijardi. Pritom, primjerice, broj mjesečnih korisnika Facebooka iznosi gotovo tri milijarde (2,93). Prisutnost na društvenim mrežama stoga će i u 2023. biti vrlo važno, No trendovi se jako brzo mijenjaju stoga je vrlo važno biti informiran.
Primjer ChatGTP-a
Aljaž Peklaj ističe kako će u 2023. najveći izazov biti razvoj vlastitih baza podataka jer je Google najavio micanje kolačića treće strane, odnosno onoga što druge web stranice koriste za prikupljanje informacija o korisnicima. Ova će promjena potaknuti rast i razvoj e-mail marketinga. Peklaj najavljuje i razvoj agilnog marketinga, a koji pretpostavlja uvođenje agilnog sistema rada u poslovanje. Što se internet trgovine tiče ona će se, ističe, sve više usmjeravati prema kupovini kroz aplikacije, a u kreiranju takvih funkcionalnosti nadalje je otišla Meta Marka Zuckerberga.
U 2023. će, dodaje, i brendiranje zaposlenika postati mnogo važnije. "Godina koja je pred nama dodatno će to naglasiti, osobito kroz profile i sadržaje na društvenim mrežama". Umjetna će inteligencija također imati sve važniju ulogu, a što se marketinga tiče možemo očekivati da ćemo upravo njoj prepustiti niz zadataka, od pisanja promidžbenih tekstova do kreiranja oglasa. "Dovoljno je vidjeti da je ChatGTP OpenAI-ja skupio više od milijun korisnika u samo sedam dana od lansiranja", navodi Peklaj.
U konačnici, prisustvo će na društvenim mrežama i dalje biti iznimno važno, a od svih koje su se na tržištu najbrži rast, zasad, bilježi TikTok. Tu je i nova – BeReal mreža.
Vladavina TikTok-a
"Obje će morati poraditi na sadržajima. Treba uvijek nuditi nešto novo. Bit će zanimljivo vidjeti što budućnost nosi Twitteru i uplitanju Muska u njegovo poslovanje", ističe te prognozira da će 2023. ipak biti godina TikTok-a. "Odavno je prerastao okvire puke društvene mreže. To je platforma za sve kreatore, ali i brendove. Postao je idealna ekstenzija marketinškim aktivnostima osobito u zabavi, turizmu i modi. Vjeruje da ćemo na njoj uskoro moći gledati serije, televizijski sadržaj, slušati omiljenu glazbu...", ističe Peklaj i dodaje da velike kompanije ne bi smjele zanemarivati njegovu važnost te da bi trebale, što prije, osigurati prisustvo na njoj.
VIDEO Otkriveni problemi u tri popularne aplikacije, ako imate neku od njih možda je bolje da ju obrišete