Nakon sedamdeset godina proizvodnje, prema pisanju Bloomberga, Ford će ukinuti proizvodnju Mercurya. Tu odluku donijeli su nakon 74-postotnog pada prodaje te linije automobila od 2000. godine.
Liniju Mercurya stvorio je Edsel Ford, sin osnivača Henrya Forda, 1939. godine. Mercury je zamišljen kao automobil srednje kategorije koji je trebao biti alternativa Fordu i skupljem Lincolnu. Trenutno Mercury nosi samo 1,9 posto globalne prodaje Forda.
Gašenje Mercurya podržava izvršni direktor Bill Ford i ostali članovi obitelji Ford koji kontroliraju 40 posto glasova. Od utjecajnih članova obitelji Ford gašenju Mercurya protivi se samo Fordova praunuka Elena Ford koja je do 2002. vodila promociju Mercurya.
Brzina ukidanja linije Mercurya ovisit će prvenstveno o tome koliko će direktori Forda brzo uvjeriti dilere Mercurya da zatvore salone ili se povežu s Fordom.
Stručnjaci za tržište automobila smatraju da je Mercury već duže vremena mrtav brand za koji su neki Amerikanci sami pomislili da je već ukinut.
Zadnjih godina prvi čovjek Forda, Alan Mulally, već se riješio niza europskih luksuznih brandova. U ožujku je prodao Volvo kineskom Zhejiang Geely Holdingu, a prije toga prodani su Jaguar, Land Rover i Aston Martin.
Mercury će biti još jedan veliki američki automobilski brand koji nije mogao preživjeti nove tržišne uvjete. Iz Detroita, američke automobilske prijestolnice, već su nestala imena poput Pontiaca, Saturna, Oldsmobilea i Plymutha.
Evoti sugo i jadnice iz Hrvatske. Galon je 4,7 litara. Milja je 1,6 km to daje 4,7 litara na 28,8 kilometara. Proporcijom 28,8/4,7=100/X daje X=16,3. Obrazlozi ti jadnice tvoju kalkulaciju. Eto sta ste vi uskurceni \"Hrvati\" iz Hrvatske. Prazne hvalisavelisave budale. Ja nikam nikom nisam nabijao svoje znanje na nos a ti nabijas svoje neznanjue.