generalni direktor Mövenpicka Zagreb

Naša je terasa novi 'feel good' punkt, a lounge je inspiriran Teslinim izumima

Foto: Borna Subota
23.07.2022.
u 07:28

Stranci koji ovdje rade osjećaju se dobrodošlo i prihvaćenije nego u nekim drugim zemljama u regiji, a Hrvati impresioniraju i znanjem engleskog

Naš glavni grad odnedavno je bogatiji za hotel s četiri zvjezdice, Mövenpick Zagreb. Prvi hotel u nas pod tim brendom, rezultat suradnje domaće tvrtke za razvoj nekretnina i savjetovanje MPPD i svjetske hotelske grupacija Accor u čijem je sastavu i Mövenpick, vodi menadžer s međunarodnim iskustvom Mincho Pachikov. Na funkciju generalnog direktora Mövenpicka Zagreb ovaj bugarski profesionalac dolazi s pozicije zamjenika generalnog direktora hotela Novotel Warszawa Centrum, jednog od Accorovih najvećih hotela u Europi.

Zagrebački Mövenpick otvoren je prije gotovo dva mjeseca, kakva je popunjenost?

Prvi Accorov brendirani hotel u Zagrebu, Mövenpick Zagreb, otvoren je s prvim danom lipnja. Sastavili smo tim vrhunskih profesionalaca s velikim iskustvom u ugostiteljstvu i turizmu na domaćem i međunarodnom tržištu. Zahvaljujući opsežnoj distribucijskoj, prodajnoj i marketinškoj podršci Accora, imali smo snažan početni mjesec. Bilo je dana s popunjenošću od 100 posto, i onih s većom od 50 posto. I dalje predviđamo stabilan rast u skladu s etabliranjem hotela na tržištu i podizanjem svijesti kod naše ciljne publike. Uvjereni smo da je i Accorov globalni program vjernosti ALL Accor Live Limitless, koji nudi brojne pogodnosti našim vjernim putnicima, snažno utjecao na ove rezultate. ALL nudi značajne nagrade i brojna iskustva najangažiranijim gostima dok im omogućava da rade, žive i igraju se daleko od mjesta boravka, kod kuće i širom svijeta. Također, ključan čimbenik našeg uspjeha globalno je prepoznati brend Mövenpick s autentičnim švicarskim nasljeđem i bogatim identitetom u ponudi hrane i pića.

Ljeto je netipično razdoblje za hotel namijenjen prije svega poslovnim ljudima, pronalaze li ga na rubu grada i drugi gosti Zagreba?

Smješten u urbanom dijelu Novog Zagreba, hotel je udaljen samo 15 minuta vožnje od zagrebačke zračne luke, okružen je brojnim nacionalnim ili regionalnim sjedištima najpoznatijih globalnih korporacija kao i istaknutim hrvatskim medijskim tvrtkama. Prema našem iskustvu, ovaj dinamičan dio grada nije zanimljiv samo poslovnim putnicima već i mnogim lokalcima koji tu ili rade ili posluju. S obzirom na to da smo samo nekoliko minuta vožnje od centra grada, velik dio naših gostiju su i turisti na kratkom odmoru u gradu ili u obilasku koji ciljano biraju Mövenpick zbog svoje lojalnosti Accoru, najvećoj hotelskoj mreži u Europi.

Accor je svjetska ugostiteljska i hotelska grupacija koja se sastoji od 5300 objekata i 10.000 lokala s hranom i pićem u 110 zemalja. Pokrenuli smo i naš ljetni zabavni program na terasi našeg New Yorker bara koji uključuje mnogo glazbe uživo, prepoznatljiva Mövenpick jela i najbolji izbor vina i koktela. Nema sumnje da će novo "feel good" mjesto posjetiti mnogi Zagrepčani. Nadalje, u našem premium restoranu Nikola's trenutačno je u tijeku akcija na odabrana jela po vrlo pristupačnim cijenama.

Mövenpick Zagreb ima četiri zvjezdice, stotinjak soba i apartmana, ali i tzv. privatnu sobu za 25 osoba s izravnim pristupom iz garaže, tko su gosti koji traže takvu vrstu diskrecije i usluge?

Lounge 3328 je ekstravagantan, ali udoban, privatni višenamjenski salon inspiriran izumima velikog Nikole Tesle i sa svojom fleksibilnom postavom može primiti i do 40 osoba. Budući da se nalazi u podzemnoj etaži i izravno je dostupan iz naše hotelske garaže, nudi potpunu privatnost i punu diskreciju. No profil klijentele koja iznajmljuje ovaj prostor nije toliko mističan kako zvuči. Obično je to mjesto za opuštanje i uživanje u društvu svojih kolega uz čašu vina ili viskija poslije cjelodnevne konferencije. Alternativno, to je i soba za zabavu za razne vrste društvenih ili obiteljskih proslava s prijateljima i voljenima. Zbog svog jedinstvenog dizajna interijera i dobre atmosfere, definitivno je jedno od najpopularnijih mjesta u hotelu.

Koju prosječnu cijenu ostvarujete?

Prosječna cijena u ugostiteljstvu i hotelijerstvu na globalnoj razini tijekom pandemije je pala, a Zagreb nije iznimka. Već nekoliko mjeseci bilježimo pozitivan trend potražnje za hotelskim smještajem na gotovo svim tržištima u Europi. Ovaj povratak putovanja uglavnom je vođen putovanjima u slobodno vrijeme, dok su poslovna putovanja, iako u oporavku, još uvijek daleko od razina 2019. U isto vrijeme doživljavamo porast troškova, a to se posebno odnosi na troškove energije, ali i ukupna inflacija je znatno iznad uobičajenih razina. Kako bismo ostali profitabilni, hotelski poslovi moraju održavati ovaj vrlo visok rast troškova u cijenama, stoga očekujem da će ADR (prosječna dnevna stopa) doživjeti rast na tržištu – rast u kojem bismo definitivno sudjelovali.

Zgrada hotela sagrađena je ranije, a tvrtka MPPD, koja je u preinake uložila oko deset milijuna kuna, dogodine u Splitu planira i odmorišni Mövenpick, možete li otkriti neke detalje o tom projektu?

Navedeni iznos investicije odnosio se samo na rebranding i sve preinake koje je trebalo dovršiti kako bi se zadovoljili svi standardi brenda za otvaranje Mövenpick Zagreb. Naravno, tu su i adaptacije hotelskih sadržaja kako bismo svakom našem gostu pružili najbolju moguću udobnost, ali i kako bismo se uskladili s premium zahtjevima brenda. Mogu potvrditi da Accor širi svoju mrežu premium hotela u Hrvatskoj, a Mövenpick Split je u planu za otvaranje 2024. Ovo raskošno odmaralište uz more bit će još jedna Accorova perjanica u Hrvatskoj i zasigurno će privući mnoge imućne turiste, kao i međunarodne konferencije i događaje. To ne bi bilo moguće bez strateške suradnje s tvrtkom MPPD, koja je developer i investitor Mövenpicka Split, a također su kao partneri s Accorom i na projektu Mövenpick Zagreb potpisali ugovor o upravljanju hotelima. Inače, u Splitu već imamo hotel pod Accorovim brendom, Fermai – MGallery.

Svih 50 zaposlenih u Zagrebu su domaći ljudi, kako vam je to uspjelo s obzirom na nestašicu radne snage i neizbježan uvoz stranaca?

Ponosan sam na naš Mövenpick Zagreb tim, grupu predanih profesionalaca koji se uvijek dodatno potrude u stvaranju nezaboravnih iskustava za naše goste. Pronaći najboljeg voditelja odjela i članove tima nije bio lak zadatak, no prepoznali su vrijednost brendova Mövenpick i Accor u hotelskom menadžmentu i odlučili su se prihvatiti novi izazov. Danas imamo tim entuzijasta od gotovo pedeset zaposlenika čiji se učinak najbolje može ocijeniti po broju pozitivnih komentara i recenzija koje svakodnevno dobivamo. U nešto više od mjesec dana rada Mövenpick Zagreb je bolji od konkurencije u pogledu razine kvalitete pružene usluge. Tome u prilog govore i rezultati koje generira Accorova platforma specijalizirana za mjerenje zadovoljstva gostiju u svim segmentima hotelskog iskustva.

Stranac ste u našoj zemlji, kako vam se sviđa u Zagrebu i Hrvatskoj? I, razlikuju li se radne navike Hrvata u odnosu na druge zemlje u kojima ste dosad radili?

Prije dolaska u ožujku ove godine na pripremu otvorenja Mövenpick Zagreb nikada nisam bio u Hrvatskoj i Zagrebu. Ipak, imam veliko iskustvo u regiji, radeći u Sofiji u Bugarskoj, i posljednjih šest godina u Varšavi u Poljskoj. Što se tiče radnih navika, postoje mnoge sličnosti između zemalja srednje i istočne Europe, a posebno zemalja jugoistočne Europe. Najvjerojatnije je to povezano s vrlo sličnom poviješću, ali i s našim slavenskim korijenima.

Smatram da su Zagrepčani veoma gostoljubivi, susretljivi i prijateljski nastrojeni – na poslu, ali i izvan njega. Vjerujem da se stranci koji ovdje rade osjećaju dobrodošli i prihvaćenije nego u nekim drugim zemljama u regiji. Vrlo dobro znanje engleskog jezika Hrvata, koje sa zadovoljstvom primjećujem, također impresionira i razlikuje se od ostalih zemalja. Vjerujem da Hrvatska, a posebno Zagreb, imaju veliki neiskorišteni potencijal i vjerujem da je Accorov ulazak u Zagreb, korak u smjeru istraživanja tog potencijala. Zagreb je prekrasan i nastavljam uživati otkrivajući ga.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije