Trgovački trikovi

Navodi li reciklaža odjeće kupce na nove troškove?

Kupovina, vrećice
Thinkstock
05.04.2013.
u 15:29

Mnoge trgovine sve češće pozivaju na reciklažu stare odjeće, uz ponudu raznih popusta. Je li to još jedan od potrošačkih trikova koji samo navodi na novu kupnju?

Mnogi se od nas redovito nakon obavljene kupovine odjeće ubrzo zapute u novu pa se tako velike količine robe samo nakupljaju u ormaru. Kako nagomilana odjeća ne bi ostala neiskorištena, mnoge trgovine odlučile su u svoju svakodnevnu ponudu uključiti akciju razmjene stare odjeće za novu, uz koju kupcima pritom nude određene akcijske cijene.

Švedski modni div H&M krajem ovog mjeseca će u zemljama u kojima posluje, pa tako i u Hrvatskoj, početi prikupljati staru odjeću svojih kupaca, neovisno o tome u kakvom stanju se ona nalazi te čija etiketa je na njoj. Ono čime se tom prigodom kupce u zamjenu za vreću odjeće nagrađuje jest vaučer za kupnju u njihovim prodavaonicama.

Je li cilj reciklaža ili nova kupovina?

Ostatak članka pročitajte na Pametnoj kuni.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije