Godine provedene u Zagrebačkoj pivovari i naporan rad doveli su
dosadašnjeg direktora logistike Nenada Banjca do unapređenja na mjesto
direktora logistike za Centralnu Europu. To unapređenje doživljava kao
priznanje i pruženo povjerenje od vodećih ljudi Anheuser-Busch InBeva.
– Isto doživljavam i kao potvrdu uspješnosti svih dosadašnjih
aktivnosti koje sam obavljao na razini Hrvatske, kao i poslije na
razini poslovne jedinice Hrvatska, Češka i Mađarska. Na novom radnom
mjestu moja zaduženja i odgovornosti multipliciraju se sukladno broju
zemalja i tržišta za koje sam odgovoran te ovise i o količini
proizvedenog i prodanog piva unutar poslovne jedinice.
Za veoma jednostavnu usporedbu, na sadašnjem radnom mjestu odgovoran
sam za lanac opskrbe od 12 milijuna hektolitora piva, a kada sam
započinjao karijeru u Zagrebačkoj pivovari ta se odgovornost odnosila
na 1,7 milijuna hektolitara piva – objašnjava Banjac. Njegov dosadašnji
rad i poznavanje poslovanja izuzetno će mu, ističe, pomoći u
svakodnevnom radu jer su rezultati koje je ostvario u Zagrebačkoj
pivovari te uspješno izvršavanje nekoliko pilot-projekata bili razlozi
za daljnje unapređenje.
Novi, zahtjevniji posao svakako će mu olakšati znanja usvojena na MBA-u
na Bledu.
– Diplome i titule ne impresioniraju me, ali školovanja i učenja da.
Bez završene ozbiljne poslovne škole tipa bledske, uz višegodišnje
poslovno iskustvo, uspješno obavljanje posla na ovako visokoj funkciji
je nezamislivo. Poslovna škola nadogradila je moja znanja koja se ne
dobivaju tijekom redovitog školovanja na fakultetima. Za onog tko želi
uspjeti i ostvariti napredak nezaobilazno je stalno usavršavanje i
gotovo svakodnevno učenje – tvrdi Banjac. – Bez tima, bez timskog rada
teško je ili gotovo nemoguće postići dobre rezultate... – nastavlja.
– Karakteristike koje tražim od svoga tima su discipliniranost,
fokusiranost na rezultate, jednostavnost u izvršavanju, vođenje
lokalnih timova osobnim primjerom, a od svakog člana tima zahtijevam i
takozvani vlasnički odnos, tj. svakodnevno ponašanje prema kompaniji
kao da su oni njezini 100-postotni vlasnici – naglašava.
Iako je na novu poziciju došao u dosta nezahvalno vrijeme u kojem kriza
svakodnevno uništava poslovanja tvrtki, to ga nimalo ne plaši.
– Bez obzira na to o kojoj je vrsti krize riječ, ja ju shvaćam kao
različitost u poslovnom okružju od uobičajenog ili uhodanog, te kao
motivaciju i pokretač u nalaženju novih rješenja i metoda poslovanja –
zaključuje Nenad Banjac.
Zagrebačka pivovara