Švicarski Nestle preuzet će poslovanje sa smrznutim pizzama u SAD-u i Kanadi od američkog konkurenta Kraft foods za 3,7 milijarde dolara u gotovini. Sporazumom kojim je ovo dogovoreno pod Nestleovo okrilje dolaze marke DiGiorno, Tombstone, California Pizza Kitchen i Delissio, zahvaljujući čemu se zasigurno ojačati svoje poslovanje na američkom i kanadskom tržištu.
Očekuje se da će se ova transakcija zaključiti tijekom godine, nakon što je odobre američki i kanadski tržišni regulatori.
Inače, Kraft foods ni drugi put nije ponudio dovoljno dobru ponudu za preuzimanje britanskog Cadburyja, za kojeg je prvi put bio spreman izdvojiti 10,2 milijarde funti, odnosno 745 penija po dionici, a ovaj svega 60 penija više po dionici. Nestle, kojem bi spajanje Kraft foodsa i Cadburyja ugrozilo tržišnu poziciju, navodno ipak neće predati ponudu za preuzimanje ovog britanskog proizvođača slatkiša.
Kao i uvijek naslov ne prati ono što piše u tekstu...a to je da NEstle kupuje biznis ssmrznutom hranom a ne kupuje cijeli Kraf Foofs, kako to u naslovu piše.