– Hrvatska će iduće godine biti punopravna članica Europske unije i biti ćemo nova turistička zvijezda, jedno od najomiljenijih destinacija za odmor na starom kontinentu sa svim obilježjima Mediterana. Pozivam vas da dođete u Hrvatsku i upoznate jednu od najljepših europskih zemalja – tim je riječima Niko Bulić, direktor Hrvatske turističke zajednice, u četvrtak u New Yorku počeo predstavljanje turističke ponude Hrvatske američkim turističkim agencijama i predstavnicima američkih turističkih udruga.
Andreja Cvetković, direktorica ureda HTZ-a u New Yorku, organizirala je poslovnu radionicu i predstavljanje nadolazeće turističke sezone u hotelu Roosevelt na Manhattanu gdje su uz Niku Bulića gostovali i predstavnici turističkih zajednica Kvarnera, Zagreba i Dubrovnika.
– To je dio naših godišnjih promidžbenih aktivnosti i zadovoljni smo reakcijama američkih turističkih djelatnika. Amerikancima smo zanimljiva destinacija za odmor, a vjerujemo da će ovo ljeto u našu zemlju doputovati više od 200 tisuća Amerikanaca i Kanađana koliko ih je u 2011.godini posjetilo Hrvatsku – izjavila je Cvetković za Večernji list koji je jedini od hrvatskih medija nazočio prezentaciji u New Yorku.
Niko Bulić naglašava da s američkim partnerima imaju odlične odnose i da je upravo američko tržište velik potencijal za hrvatski turizam jer njihovim gostima nudi kulturnu, povijesnu i gastronomsku ponudu uz poznate plaže i mediteranski ugođaj.
– Američki su gosti dobrodošli u Hrvatsku i njihova kultura putovanja i odmora je takva da ne dolaze isključivo u sezoni, a nama je upravo potrebno bolje popuniti jesenski i zimski period i oni su stoga idealni izvansezonski gosti. U ovo tržište treba ulagati promidžbom i izgradnjom prijateljstva i zadovoljan sam rezultatima koje podižemo svake godine – komentirao je za naš list Niko Bulić.
U okviru nove koncepcije prezentacije hrvatskog turizma predstavljeni su najnoviji videoglazbeni spotovi Hrvatske, grada Zagreba i Dubrovnika te Kvarnera. Poznate glazbene hitove poput Ode radosti, Mjesečeve sonate, instrumentala Opatijo bajna, Linđo i Romanca za dvoje izvodila je uživo popularna hrvatska violončelistica Ana Rucner koja je oduševila američke poslovne partnere i predstavnike medija.
Ova osvježena koncepcija promocije hrvatskog turizma prihvaćena je s velikim odobravanjem i pohvalama za originalnost, sadržajnost i atraktivnost cjelovitog nastupa i načina afirmacije hrvatske turističke ponude.
Prezentaciji hrvatskog turizma u New Yorku nazočili su i Terry Dale, predsjednik američke asocijacije tour operatora, USTOA, Marijan Gubić, generalni konzul RH u New Yorku i Andro Vlahušić, gradonačelnik grada Dubrovnika.
Hrvatska trenutačno uživa popularnost u američkim medijima, a i putničkim agentima koji su je izabrali za najvažniju nadolazeću Europsku destinaciju za 2012. godinu (prema rezultatima američke kompanije Travel Leaders). Bila je ovo odlična prigoda da se američke partnere upozna s novostima turističke ponude kao i za razmjenu iskustava u izravnom kontaktu s predstavnicima hotela i agencija iz Hrvatske.
Prezentacija je održana dan prije početka sajma The New York Times Travel Show, gdje će se preko vikenda predstaviti i Hrvatska turistička zajednica.
sad sam tek tekst procitao, sta to ima veze sa turizmo dali ce Hrvatska postati clanica EU, absolutno nista, a ove druge bajke to trebate u inozemnim novinama pisati ne u Hrvatskim, drugo ima puno,puno, turistickih destinacija, koje bolje stvari nude nego Hrvatska i to u Evropi, znaci obucite se dobro i pljunite u ruke ????