Nina Išek Međugorac pridružuje se timu uprave Media Vala, a bit će na poziciji izvršne direktorice kako bi vodila i upravljala jednim od vodećih komunikacijskih timova stručnjaka u Hrvatskoj i regiji.
– Upravo smo suočeni s najtežom krizom čovječanstva nakon drugog svjetskog rata, krizom neznanja i neodgovornosti, u kojoj je znanje najvažniji resurs za pobjedu nad virusom. Svjesni naše uloge i odgovornosti, nastojimo okupiti jedinstvena znanja i širiti paletu kompetencija kako bismo bili siguran partner vladi, korporacijama i brendovima, nevladinim organizacijama u borbi za opstanak i sigurnost cijelog društva – izjavio je Mario Aunedi Medek, jedan od suvlasnika Media Vala.
Nina Išek Međugorac ima više od 17 godina agencijskog i korporativnog iskustva u komunikacijama i upravljanju koje je stjecala na pozicijama savjetnice te izvršne i korporativne direktorice.
– U vremenu koje je pred nama, upravljanje komunikacijom jedna je od najvažnijih ekspertiza za razvoj kompanija, društva i njezinih građana. To od nas komunikatora zahtjeva kontinuirano usvajanje novih tehnologija, vještina poslovnog upravljanja, načina upravljanja bazama podataka, razumijevanja promjena u okruženju, jačanje empatije te razvoj novih storytelling tehnika, komunikacijskih platformi i alata. S obzirom na ulogu i složenost zadataka koji su pred javnim i privatnim sektorom, pravovremenu ponudu svih važnih kompetencija u području komunikacija bit će moguće dobiti jedino kroz suradnju s agencijama. U tome vidim svoj daljnji izazov u karijeri – zajedno s partnerima Media Vala i svim zaposlenicima ponuditi regiji kvalitetnu i cjelovitu podršku u stvaranju održivih i autentičnih kompanija i boljeg društva – rekla je Išek Međugorac.
Media Val jedna je od vodećih agencija za komunikacijski menadžment u Hrvatskoj. Prisutna je na tržištu punih 17 godina, okuplja gotovo 30 komunikacijskih stručnjaka u tri agencije nudeći sveobuhvatne komunikacijske usluge u privatnom, javnom i nevladinom sektoru.
Išek Međugorac u Media Val dolazi iz Hrvatskog Telekoma, gdje je na poziciji direktorice ureda za korporativne komunikacije upravljala timovima za internu i eksternu komunikaciju kompanije s gotovo 6000 zaposlenika. Razvijala je i implementirala komunikacijske strategije u visoko reguliranom okruženju industrije, upravljala komunikacijom tijekom akvizicija, upravljala komunikacijskim kampanjama i budžetima, postavljala i upravljala korporativnim narativom kroz sva područja kompanije u jednom od najizazovnijih transformacijskih razdoblja industrije.