Nova stopa PDV-a razveselit će mnoge s 1.1.2019., no u Kauflandu cijene su već odavno prilagođene. Naime, to je prvi trgovački lanac koji je već krajem studenog 2018. ponajprije u sklopu kampanje „Prvi Dajemo Više“ snizio odabrane proizvode, a potom s 1.12.2018. čitavi asortiman na koji se odnosi nova stopa PDV-a: preko 130 vrsta svježeg mesa i ribe, oko 20 vrsta jaja, preko 50 različitih vrsta pelena i preko 170 različitih vrsta voća i povrća.
„Naša akcija Prvi Dajemo Više bila je samo uvod. Htjeli smo svoje kupce ranije razveseliti, stoga smo u Kauflandu odlučili ponuditi im već u prosincu cijene koje će ostali građani osjetiti tek s početkom 2019. godine. Drago nam je što se to kod nas odnosi na široki asortiman od preko 380 različitih proizvoda koji su već od 1.12.2018. sniženi kao da je nova stopa PDV-a već uvedena. Možemo to smatrati nekom vrstom božićnog poklona za naše kupce, a ovim im putem želimo i sve najbolje u 2019. godini“, pojasnila nam je voditeljica Korporativnih komunikacija, Marija Franić.
Kaufland je ove godine već učinio svoje dobro djelo: niža stopa PDV-a na određene kategorije proizvoda provedena je i prije nego što je očekivana.
Cijene mesu, ribi su im bile potpuno jednake ali i više od nekih drugih lanaca. Tako da... "mačku o rep". Ostanu li te iste cijene u dolazećoj godini onda znamo u čijem je džepu završilo to famozno "sniženje" pdv-a. A možda je tako i planirano.