Atlantic grupa je u prvom kvartalu ostvarila prihod od prodaje od 1,4 milijarde kuna, što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 11,3 posto. EBITDA iznosi 179,8 milijuna kuna, 7,1 posto više, dok je neto dobit rasla 7,2 posto - na 90,6 milijuna kuna. Početak godine obilježio je rat u Ukrajini, no prodajom brenda dječje hrane Bebi u 2021., Atlantic je značajno smanjio izloženost u Rusiji i na ostalim ZND tržištima te ratna zbivanja nemaju značajan utjecaj na njegovo poslovanje, priopćili su iz kompanije.
- Rast prihoda primarno je odraz odličnih prodajnih rezultata vlastitih i principalskih brendova, zahvaljujući boljoj epidemiološkoj situaciji na svim tržištima i popuštanju protupandemijskih mjera, posebno u HoReCa kanalu. Dio porasta odnosi se i na dizanje prodajnih cijena zbog značajnog poskupljenja ključnih sirovina, pakirnog materijala, energenata i usluga. Nastavljamo pozorno pratiti razvoj situacije i poduzimamo sve raspoložive mjere za smanjenje rizika u novonastalim okolnostima - istaknuo je predsjednik uprave Atlantica Emil Tedeschi.
Najveći rast od 22,7 posto ostvarilo je poslovno područje Pića, čiji je vodeći brend Cedevita, dok je ljekarnički lanac Farmacia ostvario rast od 20,6 posto. S prodajom od 285,8 milijuna kuna i nosećim brendovima Grand kafa i Barcaffe, kava je pojedinačno najveća kategorija Atlantica s 20,6 posto udjela u ukupnom prihodu.