Ušteda već danas!

Online grupnom kupnjom možete znatno uštedjeti

kartica
Thinkstock
11.10.2012.
u 11:37

Osim što su internetski servisi grupne kupnje dobar oblik zarade za ponuđače, krajnji kupci također mogu uštedjeti. Popusti su često do čak 90 posto.

 

Kupovina preko interneta je definitivno budućnost. Budućnost u smislu da je često brža, jednostavnija i praktičnija za obaviti u miru našeg doma. No, znamo li kakve vrste "online kupovina" postoje osim uobičajene kupovine? Saznajte u nastavku.
Grupna kupovina? 
Internetske stranice namijenjene grupnoj kupovini funkcioniraju na način da je potreban dovoljan broj ljudi koji će kupiti određenu ponudu kako bi količinski popust vrijedio za sve. Naravno, što je veći popust - porast će i broj kupaca. Grupnu kupovinu je 2008. godine pokrenuo američki Groupon.com te je ona u vrlo kratkom roku postala pravi svjetski fenomen. Uz popuste koji su često preko pedeset pa i do devedeset posto, procjenjuje se da se putem grupne kupnje mjesečno ostvari oko milijun eura prometa. 
Na koji način funkcionira grupna kupovina?
Koncept ove kupovine funkcionira na vrlo jednostavan način. Internet servis koji pruža uslugu grupne kupovine djeluje kao posrednik između prodavača i kupca. U suradnji s prodavačem, servis dogovara koji će se proizvodi naći u ponudi, koliki će se popust odobriti te koliko je minimalno potrebno kupaca da bi ponuda bila važeća, kao i rok trajanja svake ponude.
Ostatak članka pročitajte na Pametnoj kuni.

 

Internetska kupnja zasigurno je budućnost. Budućnost u smislu da je često brža, jednostavnija i praktičnija i odvija se u miru našeg doma. No, znamo li kakve vrste "online kupnji" postoje osim uobičajene kupnje? Doznajte u nastavku.

Grupna kupnja? 

Internetske stranice namijenjene grupnoj kupnji funkcioniraju na način da je potreban dovoljan broj ljudi koji će kupiti određenu ponudu kako bi količinski popust vrijedio za sve. Naravno, što je veći popust – porast će i broj kupaca. Grupnu je kupnju 2008. godine pokrenuo američki Groupon.com te je ona u vrlo kratkom roku postala pravi svjetski fenomen. Uz popuste koji su često viši od pedeset pa i do devedeset posto, procjenjuje se da se putem grupne kupnje mjesečno ostvari oko milijun eura prometa. Na koji način funkcionira grupna kupnja? Koncept funkcionira na vrlo jednostavan način. Internetski servis koji pruža uslugu grupne kupnje djeluje kao posrednik između prodavača i kupca. U suradnji s prodavačem, servis dogovara koji će se proizvodi naći u ponudi, koliki će se popust odobriti te koliko je minimalno potrebno kupaca da bi ponuda bila važeća, kao i rok trajanja svake ponude.

Ostatak članka pročitajte na Pametnoj kuni.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije