- Sukladno poslovnoj strategiji strateškog poslovnog područja Pića u Atlantic Grupi, donesena je odluka o značajnijoj reorganizaciji postojećeg asortimana, a jedna od reperkusija reorganizacije je i odluka da u studenom ove godine prestajemo s proizvodnjom i distribucijom brendova vode Kala i Kalnička. Ova odluka neće imati utjecaja na linije i zaposlenike, osim u smislu dodatnog razvoja i ulaganja, budući da je konačna ideja reorganizacije iskorištavanje kapaciteta za proizvodnju i plasman na tržište novih proizvoda više dodane vrijednosti. O konkretnim inovacijama koje dolaze iz našeg pogona u Apatovcu uskoro ćemo moći obavijestiti tržište - objasnio je Slaven Romac, glavni direktor strateškog poslovnog područja Pića u Atlantic Grupi.
Čelnik kompanije Emil Tedeschi je tvrtku Kalničke vode sa sjedištem u Apatovcu kod Križevaca preuzeo od Badela 1862 u jesen 2010. godine. Za tu je transakciju Atlantic platio oko 82 milijuna kuna, odnosno 11 milijuna eura. U tvornici su se tada punili izvorska voda Kala, mineralna Kalnička te Cedevita GO, koja će se u istoj tvornici proizvoditi i dalje, a planirane inovacije mogle bi, kako doznajemo, ići u smjeru sve popularnijih, tzv. funkcionalnih voda (niskokaloričnih, s okusom, aromama...), čime bi izvor u Apatovcu i dalje ostao u funkciji.
POVEZANI ČLANCI:
Vlada je, naime, prije četiri godine Atlantic Cedeviti odobrila koncesiju za dosta veću godišnju eksploataciju vode na zdencima u Apatovcu – i to na 30 godina. Koliko je pak bilo prostora za Kalničku i Kalu na našem tržištu, možda najbolje govori to da tri najveće kompanije u sektoru, Jamnica, Radenska i Cetina, u Hrvatskoj drže više od 80 posto tržišta, a Jamnica je apsolutni lider s oko 50 %.
Atlantic Grupa je u prvih devet mjeseci ove godine zabilježila prihod od prodaje u iznosu od 798,5 milijuna eura, što u odnosu na isto razdoblje prošle godine predstavlja rast od 10,6 posto. Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) porasla je 33,1 posto na 97,3 milijuna eura, dok je neto dobit porasla 22,3 posto i iznosi 44,7 milijuna eura.
- Zahvaljujući rastu prodaje u gotovo svim poslovnim i distribucijskim područjima te uštedama na energiji uspjeli smo postići snažan rast profitabilnosti, unatoč značajnom poskupljenju sirove kave i kakaa te većim ulaganjima u zaposlene i marketing. Najveći negativni utjecaj poskupljenja ključnih sirovina na profitabilnost očekujemo u zadnjem kvartalu ove godine. U daljnjem razvoju poslovanja stavljamo fokus na jačanje konkurentnosti, inovacije, profitabilan rast i održivi razvoj - istaknuo je to prilikom predsjednik Uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi. Najveći rast prodaje ostvarila su Strateška poslovna područja (SPP) Kava (20,3 posto) te Pića i Delikatesni namazi, oba s rastom od 10,4 posto.
>> FOTOGALERIJA Nekadašnji senjski biser s panoramom Jadrana sada je samo zaboravljena ruševina u sjena prošlih dana
Emilijus - prodavač domaćeg bogatstva