Ergo osiguranje najavilo je pojačanje svojih aktivnosti na hrvatskom tržištu, a kako bi se bolje pozicionirali, uvode nove proizvode; obvezno autoosiguranje, kasko, osiguranje od nezgode i osiguranje imovine.
Najveća je novost da klijenti sami “kreiraju” police; mogu izabrati paket, ali i pokriti samo jedan rizik. Također, policu mogu ugovoriti i isprintati bilo kad i bilo gdje, kod svoje kuće ili na radnom mjestu na koje im dolazi agent.
– U tome smo prvi na tržištu. I u osiguranju motornih vozila imamo što za reći. Naši cjenici su individualizirani, imamo nekoliko parametara za određivanje cijene, koristimo znanja grupe Munich Re, možda sad najjačeg reosiguravatelja u svijetu, od njih smo preuzeli “know how” za procjene rizika. Kad smo ulazili na hrvatsko tržište, ono nije bilo spremno da primijenimo sve što smo znali. Sad su tek liberalizirani cjenici – istaknuo je Žarko Fatović, predsjednik uprave Erga Hrvatske. U kampanju su krenuli s porukom da kod njih nema sitnih slova i kako ne skrivaju ništa. Ozbiljnost namjera tržišnog rasta pokazali su i obraćanjem predstavnika iz matičnog društva: Elisabeth Stadler, predsjednice uprave Erga Austrije International, te Thomasa Schöllkopfa, člana uprave Ergo Internationala, zaduženog za srednju i istočnu Europu.
– Kad ulazimo u neku zemlju, to dugo planiramo i shvaćamo vrlo ozbiljno. Cilj nam je uspjeti i u Hrvatskoj – poručio je Schöllkopf napomenuvši da oni ne posluju kao “hedge fond”, nego ostaju dugoročno. Elisabeth Stadler istaknula je da je hrvatski udio osiguranja u BDP-u tri posto, dok je prosjek EU 7,6 posto. S godišnjom premijom od samo 280 eura po stanovniku u odnosu na 2000 eura u EU, Hrvatsku smatraju tržištem s potencijalom.
>> Triglav uveo osiguranje od suše – taj rizik prvi put pokriven