Protekli su mjeseci, u svakom smislu, situacija izvanrednih okolnosti za cjelokupnu prehrambenu industriju, no u Grupi Vindija smo okrenuti onome što je pred nama, fokusirani na očuvanje proizvodnje i radnih mjesta, bez ustupaka u kvaliteti i vrijednostima koje jamčimo našim kupcima.
Kao i dosad, naše aktivnosti i u narednom razdoblju ostaju usmjerene na zaštitu i sigurnost radnika te očuvanje rada pogona jer je u proizvodnji svježih namirnica ograničenog roka trajanja ključno osigurati kontinuitet rada i isporuke – od sirovine do distribucije i pozicioniranja na police. Planiranje daljnjeg poslovanja i investicija ponajviše će ovisiti o trajanju pandemije, no s optimizmom ulazimo u godinu u kojoj slavimo veliki jubilej – 60 godina tvrtke Koka, članice Vindija Grupe, čiji brend Cekin službeno nosi titulu piletine broj 1 na domaćem tržištu. Upravo je Koka, zahvaljujući vrijednim ulaganjima, prva tvrtka u Hrvatskoj koja posjeduje GMO free certifikat za svježe pileće meso.
Zahvaljujući ovakvim iskoracima, uspješno opravdavamo titulu jednog od lidera domaće prehrambene industrije, ali i povjerenje naših kupaca kojima nudimo namirnice najviše kvalitete i provjerene sigurnosti. I, iako je primjetna promjena u njihovoj kupovnoj moći i navikama, trenutačne okolnosti vidimo kao dodatnu priliku za jačanje i promociju svježih prehrambenih proizvoda, kojima uvoz nije i ne može biti konkurencija. Budući da se pandemija posebno negativno odrazila na sektor mljekarske industrije, zbog čega se niz malih obiteljskih gospodarstava našlo u problemu, ponosni smo što smo intenzivirali otkup viškova ovčjeg, kozjeg i kravljeg mlijeka i time spriječili njihovo propadanje. Solidarnim i društveno odgovornim poslovanjem, osigurali smo da svaka litra mlijeka proizvedenog na hrvatskim farmama bude otkupljena i na vrijeme otpremljena u pogone Vindije.
I u nadolazećoj godini nastavljamo biti partner domaćim primarnim proizvođačima, kao i s unaprjeđenjem upravljačkih procesa. Na proizvodnju je utjecala i smanjena dinamika potrošnje u HoReCa sektoru, studentskim centrima, školama, vrtićima te drugim institucijama. Sasvim je sigurno kako sve navedeno utječe na aktivnosti i rezultate poslovanja za 2020., no vjerujemo kako će trend okretanja domaćih potrošača domaćim prehrambenim proizvodima nastaviti rasti u idućoj godini.