RADNIČKA ZAGREB

U novom Super Konzumu sve od kobe govedine do igračaka

Konzum
Foto: Marko Prpić/Pixsell
1/22
17.12.2015.
u 20:13

U 'zlatna vremena' Mercator je, ističe, na toj lokaciji ostvarivao 300 milijuna kuna prometa godišnje

Juice bar sa svježe cijeđenim sokovima po recepturi uglednih hrvatskih nutricionista već na ulazu, gastroteka sa sušijem, jelima iz woka ili jelima s ražnja i po narudžbi, egzotična zelena tržnica, pub s više od 60 novih vrsta piva i s multimedijalnim izložbenim prostorom, mesnica s delikatesama poput čuvene kobe govedine i argentinske janjetine te ribarnica s najbiranijom ribom poput zubatca, gofa, morskog psa ili sabljarke s posebnim odjelom za hlapove i školjke, samo su dio ponude najnovijeg Agrokorova Super Konzuma Radnička u Zagrebu, s kojim su, kako je rečeno večeras na otvaranju, postavljeni potpuno novi standardi maloprodaje u Hrvatskoj i regiji. Riječ je, naime, o više od 30 milijuna kuna vrijednom ulaganju u preuređenje 5100 kvadrata nekadašnjeg Mercatora, u kojemu je zaposleno 166 radnika, a kako bude rastao promet, zapošljavat će ih i više, kazao je predsjednik uprave Konzuma Darko Knez.

- Ovime je Konzum još jednom pomaknuo granice svoga poslovanja i u manje od 20 dana predstavio dvije najnovije investicije vrijedne 60 milijuna kuna, koje su otvorile 300 radnih mjesta: novu Konzum klik – online prodavaonicu i novi Super Konzum Radnička, koji je kruna preuzimanja Mercatora. Otvaranje najmodernijeg Super Konzuma na mjestu nekadašnjeg Mercatora svjedoči još jednom o opravdanosti spajanja dviju velikih kompanija, koje u zajedništvu potvrđuju lidersku poziciju u maloprodaji u Hrvatskoj i u Sloveniji, kao i u cijeloj regiji u kojoj posluju – kazao je Knez.

U 'zlatna vremena' Mercator je, ističe, na toj lokaciji ostvarivao 300 milijuna kuna prometa godišnje, a u vrijeme Agrokorova preuzimanja 120 milijuna kuna. Stoga su od novog konceptualnog odmaka od svakodnevne trgovine, prilagođenog potrebama modernog kupca i njegovu užurbanom stilu, velika. Naglašava i kako je Konzum u manje od 20 dana predstavio dvije najnovije investicije, ukupno vrijedne 60 milijuna kuna, koje su otvorile 300 radnih mjesta - novu Konzum klik - online prodavaonicu i novi Super Konzum Radnička.

Novi Super Konzum ima više od 37.000 artikala, divovski zasebni odjel igračaka Dream Factory, a po njemu se može „šopingirati“ i sa „shop and touch“ kolicima koja kupca navode i na najbliži put do željenog artikla. Uz Konzum su i trgovine Tehnomarketa, Intersporta, Modiane, Benettona, CCC-a, Bio Bio, Chicco, Zlatarna Celje, Benetton... te modni brend Tesca F&F kojega je Konzum ekskluzivni zastupnik. Do kraja 2016. u Hrvatskoj će se otvoriti još 7-8 F&F-a, a potom će se širiti na regiju.

>>Konzum svojom Tvornicom snova zagospodario i tržištem igračaka

Komentara 9

Avatar XPBAT XPBOJ€ XOPBAT
XPBAT XPBOJ€ XOPBAT
19:46 17.12.2015.

Ma da, mogli ste napisati 300.000.000,00 kn da je uloženo u preuređenje prostora. Da su novi izgradili ne bi toliko koštalo. Pere se fino lovica.

QU
queta
21:16 17.12.2015.

A hoće li prodavačice u tom fensi konzumu imati fensi plaću...recimo 4000 kn?

SO
srecko.orsulic123
21:22 17.12.2015.

Pre skupa i losa roba bilo bi vrijeme da se Todoric probudi jer mu poslovodje vode polako lose kolo !!!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije