žiri odlučio

Pametna kuna izabrala najbolju poslovnu ideju

marijo glavaš, pametna kuna, vedran mušura (1)
Foto: Pametna kuna
1/3
01.12.2011.
u 16:52

Dva i pol mjeseca nakon početka projekta 'Pametnom idejom do uspjeha' u organizaciji portala pametnakuna.hr, stručni je žiri odlučio o pobjedniku

'Pametnom idejom do uspjeha' prvi je online natječaj koji ima za cilj poticanje poduzetništva, kao jednog od najvažnijih segmenata razvoja društva. U dva i pol mjeseca trajanja projekta kroz ruke stručnog žirija portala pametnakuna.hr prošlo je 308 poslovnih ideja čitatelja ovog portala. Ocjenom zadovoljenja kriterija i pravila sudjelovanja, dodatnim zadacima i upitnicima te osobnom procjenom, stručni je žiri odredio finaliste natječaja koji su dobili priliku surađivati s članovima žirija te izraditi poslovne planove za svoje projekte.

Nakon niza zadataka, održane su prezentacije kandidata te je najboljom poslovnom idejom proglašen projekt 'boljigrad.hr' Marija Glavaša. Ova je web stranica zamišljena kao servis koji omogućava lakšu komunikaciju građana i vlasti: građanima omogućava prijavu problema u njihovoj sredini, a vlastima saznanje o tim problemima.

– Jako sam sretan i ponosan zbog pobjede na natječaju, velika mi je čast što je baš moja poslovna ideja između preko 300 prijavljenih proglašena najboljom. Vjerovao sam u kvalitetu projekta i u snagu društvene promjene i značaja koji može donijeti zajednici i znao sam da će, ako budem uporan, i ako poslušam i primijenim savjete iskusnih poduzetnika, uspjeh morati doći – rekao je Glavaš, koji je osvojio brojne nagrade pokrovitelja kako bi njegov ulazak u svijet poduzetništva prošao što uspješnije.

Projektu su se, u ulozi žirija, priključili uspješni predstavnici hrvatskoga poslovnog svijeta: Tanja Pureta (Ramiro), Dario Palčić (Volksbank Hrvatska), Zoran Đorđević (Visoka poslovna škola Cotrugli), Željko Kovač (Zagrebački centar za poduzetništvo) i Donald Mudrinić (Vipnet Hrvatska), a glavni su pokrovitelji projekta Volksbank Hrvatska i Vipnet Hrvatska.

Sve o projektu možete doznati ovdje.

Komentara 9

GL
glupkostup
00:41 02.12.2011.

da li je cilj ovog natječaja bio idejom ostvariti poslovni uspjeh (dobit) ili idejom podići sociološki aspekt društva ... ako je ovo drugo, onda ok, ako je ovo prvo, onda su idioti birali pobjednika ... vjerojatno se računa da će se prihod ove \"genijalne poslovne ideje\" realizirati kroz bespovratne poticaje države, grada, općine ili koga već na teret poreznih obveznika ... zar nam ne treba poslovna ideja koja potiče stvaranje nove vrijednosti kroz proizvodnju ili uslugu, pri ćemu se bi se trebalo pretendirati na prihod od izvoza ... dakle još jedan veliki debilizam u skladu sa postojećim idiotizmom u lijepoj vašoj

AU
aureolus
10:45 02.12.2011.

E moj \"glupkostup\", da se bar malo razumiješ u poduzetništvo onda bi znao da se i ideje (internet servisi) mogu izvoziti, prodavati gradovima izvan Hrvatske i to za puno bolju lovu od materijalnih proizvoda. Ali naravno, čemu se educirati o poduzetništvu, lakše je zavaljen u fotelju pisati blatne komentare o ljudima koji ideje imaju i provode ih u djelo.

AU
aureolus
13:01 02.12.2011.

@glupkostup- da, kako sam i mislio, upravo si potvrdio ono što sam već rekao, nemaš pojma o poduzetništvu.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije