Korona će obilježiti i iduću turističku godinu, a hoće li i koliko 2021. biti lakša za svijet putovanja, proteklog se tjedna bistrilo na londonskoj burzi turizma World Travel Market, održanoj uz dosta teškoća online.
Zbog tehničkih problema sajam je i produljen za jedan dan. Hrvatska delegacija uspjela je odraditi sastanke s najvažnijim partnerima kao što su TUI UK, easyJet, SAGA, Jet2.com/Jet2 Holidays, Thomas Cook, British Airways, TravelZoo, Wanderlust, Trip.com, TourRadar... ali i s predstavnicima medija, putnih platformi, specijaliziranih agencija i sl. Među ostalim, otvorena je mogućnost da Hrvatska bude domaćin susreta žena u turizmu, influencerica i brendova koji žele raditi s njima ‘Women in Travel Summita’.
– Sajam WTM bio je produktivan i koristan. Buking trenutačno miruje, ali partneri govore da su interes i potražnja za putovanjima u 2021. vrlo izraženi. Primijećene su i promjene u navikama potrošača, poput vremena kada pretražuju ponude, naglasak im je na sadržaju ponude, dok im je sigurnost postala iznimno važan aspekt u planiranju putovanja – kaže direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić i dodaje da partneri unatoč okolnostima planiraju kapacitete i programe za Hrvatsku, koja se u Britaniji pozicionirala kao poželjna, dobro pripremljena i tražena turistička destinacija.
Lani je iz te zemlje stiglo 897.500 gostiju, a dosad ove godine 126.000.
VIDEO: Ekskluzivno smo isprobali dvije nove igrice za PlayStation 5