Odabrani proizvod godine

Potrošači prvi put biraju ono najbolje na domaćem tržištu

14.04.2016., Bjelovar, Trgovacki centar Stop  shop - Na podrucju Bjelovara otvoren je soping centar Stop  shop, a koji okuplja sest poznatih trgovina. Drogerija Muller.   Photo: Damir Spehar/PIXSELL
Foto: Damir Spehar/PIXSELL
1/5
17.07.2016.
u 07:00

Čak 2000 hrvatskih građana sudjeluje u istraživanju "Odabrani proizvod godine", čime odlučuju što je i najisplativije kupiti

Svi želimo imati dobar deterdžent koji uklanja sve mrlje, jogurt pun zdravih probiotika i iznimna okusa, najbolji tretman za kosu... uz najpovoljniju cijenu, a u moru proizvoda i reklama koje ih hvale potrošačima je velik problem kupiti one koji su doista dobri. Stoga je upravo na pečatu “Odabrani proizvod godine” da ih informira koji je od njih oduševio tisuće kupaca i u koji mogu imati povjerenja, kaže Gregor Gorenc, direktor “Odabranog proizvoda godine”, koji će se u listopadu ove godine u Hrvatskoj dodijeliti prvi put.

Preporuka najbolji dokaz

Za najbolje u 21 kategoriji konkurira 67 nominiranih proizvoda i usluga široke potrošnje prisutnih na hrvatskom tržištu, koje su proizvođači sami prijavili, a žiri ih upravo i potvrdio. Čak sedam ih je iz kategorije hrane, a ostalo su proizvodi higijene, sredstava za čišćenje i slično, koji su na naše tržište lansirani u zadnjih godinu i pol, novi su, promijenjeni, poboljšani i inovativni. Koliko – odlučit će sami potrošači koji su ih isprobali, 2000 njih od 15 do 65 godina i više, koji će kao nacionalni reprezentativni uzorak za njih glasati putem web-panela tvrtke Margetagenta.com prema 12 različitih kriterija.

– U Hrvatskoj već prve godine imamo 21 kategoriju proizvoda što, s obzirom na to da ih je u svijetu prve godine u prosjeku 14, dobar uspjeh. Hrvatsko tržište je specifično jer puno proizvođača, međunarodnih kompanija na njemu posluje isključivo preko distributera. No jedva čekamo vidjeti koji su proizvodi najviše oduševili potrošače u kategorijama omekšivača, krem-sireva, biskvita, gelova za tuširanje, dezodoransa... – objašnjava Gorenc ističući kako je francuski koncept “Odabrani proizvod godine” u svijetu poznat već 30 godina i prepoznaje ga već više od 3,5 milijarde ljudi u 45 zemalja. Koncept je, tvrdi on, drukčiji od drugih jer se ne može “kupiti”. Samo su potrošači mjerodavni ocijeniti inovativnost, atraktivnost i zadovoljstvo korištenjem proizvoda, koji oni provode putem neovisnog istraživanja po najvišim međunarodnim i ISO standardima i kriterijima.

– I samo je jedan proizvod u konkurenciji po kategorijama pobjednik – napominje Gorenc da bi ekskluzivnost i atraktivnost koju dobivaju osvajanjem pečata “Odabranog proizvoda godine” i potrošačima i proizvođačima dala do znanja kakvi se proizvodi najviše cijene.

Svake se godine, naime, na hrvatsko tržište lansira više od 15.000 novih proizvoda, a samo ih 20-ak posto “preživi” prvu godinu. Stoga je preporuka onih koji su dobri, naročito ako dolazi od potrošača, za proizvođače najmoćniji marketinški alat koji dokazano utječe na kupnju, prepoznatljivost, distribuciju i prodaju.

Proglašenje 13. listopada

Istraživanje AC Nielsena pokazalo je kako je hrvatskom potrošaču pri kupnji najbitnija cijena (40%), potom preporuka (32%), no dok vrijednost prodaje proizvoda putem promocije raste u prosjeku 24%, u slučaju preporuke ona raste i 700%. Gorenc kaže kako 80% potrošača ima povjerenja u koncept “Odabranog proizvoda godine”.

Čak dvije trećine kupaca radije odabiru proizvod ili uslugu s tim pečatom pa se nominacijama svake godine vraća i 74% proizvođača. Hrvatski pobjednici svečano će se proglasiti 13. listopada.

Proizvodi koji dobiju najbolju ocjenu dobit će pravo na crveni pečat “Odabrani proizvod godine” na 12 mjeseci te će se s jasnim i dobro vidljivim vizualom na policama trgovaca, na proizvodu, u reklamama, isticati kako su ga odabrali potrošači. Partneri u projektu su Konzum, Nielsen, In Store, 24 sata i Večernji list.

>> MUO kao na burzi drugim muzejima nudi svoje izložbe

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije