Daljnji rast prihoda uz profitabilnost zahvaljujući aktivnostima na postojećim tržištima, ali i prodoru koji se očekuje na neka nova tržišta, planovi su AD Plastika za 2015. godinu, javlja Poslovni dnevnik.
Potvrdio je to Poslovnom dnevniku predsjednik Uprave AD Plastika Marinko Došen u svojem pismenom očitovanju pojašnjavajući jučerašnju informaciju zašto se i on odlučio na kupnju jednog paketa dionica ove kompanije. Naime, solinskoj je tvrtki ovaj tjedan započeo u znaku indikativne informacije na Zagrebačkoj burzi jer je riječ o kupnji dionica AD Plastika od njezina predsjednika Uprave Došena koji je na tu funkciju imenovan prije dva mjeseca.
Došen je kupio 2120 dionica kompanije čije poslovanje vodi - stečene dionice predstavljaju 0,05048% temeljnog kapitala solinske tvrtke. No, sam potez privlači pozornost zato što se potvrđuje kako i menadžeri te kompanije, uvjereni u perspektivnost te dionice, samoinicijativno u nju investiraju, ne čekajući na nagradu u vidu trezorskih dionica što je Poslovnom dnevniku Došen i potvrdio, dodajući da je cijena dionice iznosila 103 kune, što znači da ga je ova akvizicija stajala oko 200.000 kuna, piše Poslovni dnevnik.
Cijeli članak možete pročitati ovdje.