Priručnik je zamišljen kao savjetnik početnicima za lakši početak rada u ovom kompleksnom području, ali i kao podsjetnik profesionalcima kako ostati „svjež“ u poslu.
Na panel-raspravi održanoj u tom povodu, autorice su progovorile o odnosima s javnošću u javnoj upravi općenito, naglašavajući važnost stalnog usavršavanja, kao i svaka o dijelu knjige kojem je dala stručan doprinos.
„Moderna uprava mora usvojiti znanja o upravljanju ljudskim potencijalima, vodstvu i posvećenosti osobnom razvoju jer zadovoljni i stručni ljudi čine uspješne i učinkovite timove, bez obzira na to gdje rade i koji prefiks ispred zanimanja nose. Vjerujem da je takav mentalni sklop potreban i javnoj upravi“, istaknula je Melita Pavlek govoreći o vodstvu u javnoj upravi.
Svoj osvrt na posebnosti komunikacije u javnoj upravi u odnosu na realni sektor dala je Iva Pintauer Šmit: „Sadržajno komunikacija javne uprave prema eksternim javnostima nije ista kao komunikacija u realnom sektoru jer postoje određeni standardi koje treba poštovati. Važno da poruka koju pošalje tijelo javne vlasti jasna i prikladna za sve građane, neovisno o njegovim socio-demografskim obilježjima.“
Istaknuvši važnost struke odnosa s javnošću i strateškog korištenja kako tradicionalnih, tako i novih komunikacijskih kanala, Vlatka Šelimber poručila je da je brzina protoka informacija unutar samog tijela javne uprave ono što komunikaciju čini učinkovitom u odnosu prema bilo kojoj javnosti. „Sinergija s kolegama i nadređenima početak je svakog učinkovitog komuniciranja“, naglasila je.
Knjiga Komunikacija od A do uprava obuhvaća područja komunikacijskih strategija i komunikacijskih alata, odnose s medijima, krizno komuniciranje, internetsko (on-line) komuniciranje, komunikaciju s građanima, evaluaciju odnosa s javnošću, protokol, interno komuniciranje, vodstvo i javni nastup.
Izdavanje knjige podržala je Hrvatska udruga za odnose s javnošću, a recenzirali su je prof. dr. sc. Božo Skoko i dugogodišnji praktičar odnosa s javnošću u javnoj upravi Dražen Dretar.