Brojne tvrtke aktivno razmišljanju o njima i pokušavaju na različite načine pomoći u očuvanju vrijednih prirodnih resursa. Svatko od nas uz malo truda može doprinijeti i pomoći u zaštiti prirodnih bogatstava. Pravilno razvrstavanje i odlaganje otpada, kao što je na primjer višeslojna kartonska ambalaža za napitke, aktivnost je koju svi mogu poduzeti. Sve više potrošača svjesno odabire proizvode s ekološki prihvatljivim ambalažama te već samim tim rade značajnu razliku i prve korake prema kružnom gospodarstvu.
Tetra Pak je u partnerstvu s tvrtkama Vindija, Dukat, Konzum, Belje i Lucart pokrenuo drugo izdanje edukativne inicijative „Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica“. Inicijativa je osmišljena s ciljem edukacije potrošača o pravilnom pripremanju ambalaža za daljnje recikliranje te podizanje svijesti o tome da svatko može doprinijeti kružnom gospodarstvu tako što će pravilno odlagati ambalažu u odgovarajuće spremnike nakon korištenja.
KAKO SUDJELOVATI
Posjetitelji Super Konzuma kupnjom 3 odabrana mliječna proizvoda partnera kampanje u Tetra Pak ambalaži s oznakom „Štiti što je dobro“ mogu dobiti deset Lucart EcoNatural paketića recikliranih maramica* proizvedenih od recikliranog kartonskog dijela iskorištene Tetra Pak ambalaže. Inicijativa se održava u odabranim Super Konzum trgovinama** u Zagrebu od 19. studenoga do 4. prosinca 2022.
Zahvaljujući ovoj inicijativi potrošači će dobiti reciklirane maramice napravljene od iskorištene ambalaže i tako u praksi vidjeti kako je moguće dati „drugi život“ ambalaži. Naime, Tetra Pak ambalaža u prosjeku sadrži 75% kartona te je moguće reciklirati pa joj pravilnim odvajanjem u odgovarajući spremnik možemo omogućiti taj „drugi život“. Kampanja educira o koracima koje je potrebno poduzeti kako bi se ambalaža za mlijeko pripremila za daljnje recikliranje: podignuti rubove, spljoštiti ambalažu te ju na kraju, kada je u pitanju Grad Zagreb, odložiti u žuti spremnik. Na ovaj način štedi se čak 20 posto prostora u kontejnerima što pridonosi manjim otpuštanjima CO2 tijekom transporta.
Pravilno zbrinjavanje otpada nije jako zahtjevno i ne uzima puno vremena, samo je potrebna dobra volja. Budite odgovorni potrošači i malim koracima učinite velike promjene.
Saznajte više na tetrapak.com
* Dostupno do isteka zaliha
** Kampanja se organizira u Hrvatskoj u partnerstvu s renomiranim tvrtkama među kojima su Vindija, Dukat, Konzum, Belje i Lucart. Održavat će se u odabranim Super Konzum prodavaonicama u Zagrebu: Sarajevska cesta 6, Radnička cesta 49 i Dubrava 241.