Priznanje

Promotivni paket RedPointa dobio drugu nagradu HP-a

promobox (1)
Foto: Boris Ščitar/Pixsell
1/3
27.05.2010.
u 10:15

Riječ je o nagradi koju Hewlett-Packard dodjeljuje korisnicima svoje tiskarske opreme, a ove se godine prijavilo 450 korisnika iz 37 zemalja.

Na međunarodnom natjecanju korisnika digitalnog tiska koji organizira Hewlett-Packard (HP Indigo digital printing contest), za korisnike svoje opreme diljem svijeta, drugu nagradu u kategoriji marketing produkta ove je godine osvojila tvrtka iz Hrvatske – Cerovski print boutique.

RedPoint promo box
– Riječ je o nagradi koju HP dodjeljuje korisnicima svojih proizvoda, odnosno onima koji se najkreativnije koriste HP-ovom opremom – rekao nam je Dalibor Pinjuh, direktor tvrtke RedPoint.

– Mladi tim dizajnera pripremio je dvije knjige koje se nalaze u promotivnom pakiranju i predstavljaju zapravo našu viziju primjene grafičkog dizajna, od kreativne ideje, preko realizacije, do finalnog proizvoda – kaže Pinjuh.

U prvoj knjizi nalazi se abeceda u kojoj se na zanimljiv način objašnjava kreativni proces stvaranja proizvoda, izrada logotipa i svega povezanog s grafičkim dizajnom. U drugoj su knjizi prikazani radovi Kreativnog rudnika objavljeni do sredine prošle godine.

Prednost digitalnog tiska
Tvrtka Cerovski print boutique kao korisnik Hewlett-Packardove opreme za digitalni tisak izradila je RedPoint promo box i prijavila ga na to svjetsko natjecanje, gdje je osvojivši glavnu nagradu u konkurenciji produkt marketinga privukla veliku pozornost sudionika natjecanja.

– Specifična je prva knjiga nazvana abecedom jer je u njoj korišteno desetak različitih grafičkih tehnika, od lakiranja, blindrucka, foliotiska i drugih – objašnjava Pinjuh.

Osim toga, dodaje, u knjizi je, što je rijetkost, korišteno pet-šest vrsta različitog papira. Upravo takva mogućnost velika je prednost digitalne tehnologije tiska koja je namijenjena uglavnom za male serije do tisuću primjeraka. Cerovski print boutique prijavio je pet svojih radova od kojih je upravo RedPoint promo box osvojio nagradu među 450 prijavljenih korisnika i nekoliko tisuća radova.

Pinjuh ističe kako im ovaj promo box služi kao promotivni proizvod koji će poklanjati svojim poslovnim partnerima kako bi im pokazali da njihova kreativna ekipa stvara vrhunski proizvod.

Interaktivna verzija promo boxa može se naći na internetskoj stranici www.redpoint.hr.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije