Nakon što je uprava Badela 1862, koju vodi Ivo Markotić, lani najavila da istekom 2015. zatvara pogon za proizvodnju bezalkoholnih pića (BAP) radi očuvanja core businessa, s obzirom na to da je od ulaska BAP-a u sustav Badela prije desetak godina ta tvornica kontinuirano radila s negativnim rezultatom, jučer je potpisan kupoprodajni ugovor s Radenskom.
Slovenska tvrtka Radenska kojoj je, osim vode, core business i program bezalkoholnih pića iskazala je interes za tradicionalne brendove Badela (Nara, Inka, Voćko) pa je postignut dogovor koji je jučer pečatiran i potpisan u ugovoru kojim je Radenska otkupila prava na ovaj Badelov program.
Prodajom brendova Radenskoj ostvaren je značajan izvanredni prihod, kažu, ali u Badelu nisu spremni otkriti o kojem je iznosu riječ. Samo ističu da su iznimno zadovoljni što je ovom transakcijom osiguran opstanak i nastavak postojanja poznatih hrvatskih brendova Nara, Inka i Voćko. Prodaja bezalkoholnog programa svakako je optimalno rješenje za dugoročno poslovanje Badela. Tvrtka se sada bez balasta BAP-a može potpuno usmjeriti na proizvodnju jakih alkoholnih pića i vina, s posebnim naglaskom na crvena vina u kojima je tržišni lider. Tako fokusiranim nišama Badel će nedvojbeno ojačati i svoju konkurentnu poziciju u sve žešćoj tržišnoj utakmici s inozemnim brendovima.
– Odluka o zatvaranju BAP-a, nakon što mjere sanacije provođene minulih godina nisu dale očekivani učinak, donesena je tek nakon što su osigurana financijska sredstva za kvalitetno zbrinjavanje radnika u skladu s kolektivnim ugovorom Badela i zakonskim uvjetima – kaže Markotić i dodaje kako je time učinjen veliki korak u restrukturiranju tvrtke uz niz korisnih učinaka s obzirom na dugogodišnji akumulirani gubitak.
>> Adris, Badel, Agrokor i Atlantic se riješili balasta
Sokovi su sve vise "in" a zestice?--cisto sumnjam...