Komunikacijska industrija okupila se od 30. ožujka do 2. travnja u Rovinju. Ondje je, naime, u organizaciji HURA-e i IAB-a Hrvatska održano peto izdanje festivala Dani komunikacija koji je pred publiku doveo neka od najvećih svjetskih imena na području tržišnih komunikacija te time privukao rekordan broj od 2.400 registriranih sudionika.
“Neizmjerno smo ponosni na visoki standard ovogodišnjih Dana komunikacija koje je privuklo gotovo 50% više sudionika u odnosu na prošlu godinu.”, rekla je Dunja Ivana Ballon, direktorica festivala Dani komunikacija.
Ballon ističe da je prema prvim statistikama ovo izdanje podiglo ljestvicu za sljedeću godinu i pojašnjava: “U tri dana festivala kroz tri paralelna programa u tri pune dvorane posjetitelji su poslušali 16 internacionalnih predavača, među kojima neke zaista velike zvijezde poput političkog konzultanta Alexa Brauna i kontroverznog osnivača torentskog portala The Pirate Bay Petera Sundea. Istaknula bih i izvrsne panele, radionice, diskusije i partyje. Na četiri strukovna natjecanja Effie, IdejaX, Mixx i Young Lions prijavljeno je sveukupno 227 natjecateljskih projekata te uz rekordan broj natjecateljskih projekata imamo i rekordan broj dodijeljenih nagrada, čak 50. Festival je održan iznad svih naših, poprilično visokih, očekivanja.”
Najveću pozornost posjetitelja izazvao je suosnivač portala The Pirate Bay, Peter Sunde, koji je pričao o odgovornosti i moći u dijeljenju sadržaja u digitalnom svijetu. Krcata glavna dvorana festivala imala je priliku slušati kontroverznog zagovaratelja slobodnog pristupa sadržajima te saznati sve projekte kojima se bavio od samoga začetka portala za torente.
U dijelu predavanja o moći u digitalnom svijetu, Sunde je istaknuo da je važno osvijestiti da je svakome od nas pružena prilika biti kreatorom sadržaja te da tako utječemo jedni na druge. S druge strane, to je svakako jedna značajna moć koju treba koristiti na odgovoran način.
Uz Petera Sundea, na Danima komunikacija gostovali su: Natasha Jen (partnerica, Pentagram), Chuck Porter (suosnivač, Crispin Porter + Bogusky), Yasuharu Sasaki (glavni kreativni direktor, Dentsu Aegis Network), Alex Braun (politički konzultant, SKDKnickerbocker), Alexandra Wheeler (donedavna dopredsjednica za digitalni marketing, Starbucks), Fredrik Ost i Erik Kockum (suosnivači, agencija SNASK), Vesselin Popov (Centar za psihometriju, Cambridge), Mark Shayler (suosnivač, DO Lectures), Simon Cook (direktor natjecanja, Cannes Lions) i brojna druga imena.