Novo tržište

Riječki JGL počeo izvoziti u Italiju

jgl
Nel Pavletic/PIXSELL
30.07.2013.
u 11:16

Talijanskim će kupcima na raspolaganju biti nekoliko proizvoda hrvatskog brenda poput Aqua Maris sprejeva za nos

Riječka farmaceutska kompanija JGL početkom ovog tjedna počela je izvozitii svoje Aqua Maris proizvodr na tržište Italije. Riječ je o prvom izvozu ove kompanije na talijansko tržište.

Talijanskim će kupcima na raspolaganju biti nekoliko proizvoda hrvatskog brenda poput Aqua Maris sprejeva za nos, Aqua Maris baby kapi za nos, Aqua Maris sustava za ispiranje nosa s vrećicama morske soli, te Aqua Maris oto spreja za uho.

Tržište je u segmentu slanih otopina za higijenu nosa na bazi morske vode vrijedno 82,5 milijuna eura i trenutno ima dvadesetak konkurenata, no u kompaniji su sigurni kako prostora za dobro pozicioniranje ovog brenda itekako ima.

 - Vjerujemo da ćemo uz kvalitetnu suradnju s partnerom osvojiti vrijedan dio tržišnog kolača, ali i kako je plasman Aqua Maris proizvoda u Italiji dobra uvertira širenju poslovanja na tom potentnom tržištu. U bliskoj budućnosti očekujemo sklapanje novih poslova i kapitalizaciju na bogatom portfelju JGL proizvoda , poručuju iz JGL-a.

>> Grčić: Poručujem iz Rijeke, u Hrvatskoj se može dobro raditi

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije