Poslovanje Saponije i Kandita

Saponia ostvarila rast prihoda od prodaje za 25 posto

Saponija Osijek
Foto: Dubravka Petric/PIXSELL
1/3
29.10.2021.
u 13:21

Primjenom novog kolektivnog ugovora, od 1. srpnja, u Saponiji su prosječne neto plaće zaposlenika povećane za 12 posto

Osječka je Saponia za prva tri kvartala 2021. ostvarila 495,3 milijuna kuna ukupnih prihoda i 492,1 milijuna kuna poslovnih prihoda.

- Organski rast je rezultat provođenja ugovora o distribuciji proizvoda Saponije, Kandita i Koestlina, što je kreiralo rast prihoda od prodaje za 25 posto. U prvih devet mjeseci prihodi od prodaje iznose 487,4 milijuna kuna. U promatranom razdoblju ostvarena je EBITDA u iznosu od 48,6 milijuna kuna. Brendovi Saponije čine 71 posto prihoda od prodaje, dok proizvodi Kandita sudjeluju u prihodima od prodaje sa 20 posto, a Koestlina sa 9 posto. Na izvoznim tržištima Saponia je ostvarila rast prihoda od prodaje za 2 posto te u ukupnoj strukturi prodaje brendova Saponije izvoz sudjeluje sa 46 posto – kaže Dajana Mrčela, predsjednica Uprave Saponije i članica Uprave Kandita.

Kao potpora za uspješno ekonomsko djelovanje, ostvareno je 457,2 milijuna kuna poslovnih rashoda.

- Globalni poremećaj dobavljivosti sirovina te trend rasta njihovih cijena predstavlja izazov s kojim se gospodarstvo susreće od početka ove godine. Pravovremenim narudžbama i ugovorenim količinama repromaterijala s dobavljačima, Saponia je relativno mirno prebrodila prvo polugodište, dok se rizik rasta cijena inputa u trećem kvartalu postupno materijalizira. Troškovni pritisci se odražavaju kroz rast cijene materijala izrade, značajno povećanje troškova energenata, povećanje materijalnih prava radnika i investicije u marketinške kampanje na više tržišta – nastavlja Mrčela.

Dodala je kako su primjenom novog kolektivnog ugovora, od 1. srpnja, prosječne neto plaće zaposlenika povećane za 12 posto.

Što se Kandita tiče, on je u prava tri kvartala 2021. ostvario 164 milijuna kuna prihoda od prodaje, što je rast za 6,7 posto. Zahvaljujući novom poslovnom modelu, prema kojem je distribuciju Kanditovih proizvoda na hrvatskom tržištu preuzela Saponia, ostvaren je u Hrvatskoj rast prihoda od prodaje za 6,7 posto. U strukturi prihoda od prodaje Kandita, u Hrvatskoj je ostvareno 54 posto. Fokusiranjem na ostvarivanje planiranih poslovnih ciljeva ostvarena je EBITDA od 21,6 milijuna kuna uz EBITDA maržu od 13 posto.

- Projekti Kandita u prvih devet mjeseci ove godine fokusirani su na financijski najveću kategoriju – čokolade te na grupe proizvoda koje imaju trend rasta i značajan udio na tržištu. Linije proizvoda koje su konceptualno povezane i promovirane kroz cjelovitu marketinšku kampanju pokazale su se kao dobar smjer te je, osim novih redovnih proizvoda, Kandit izašao i s limitiranim linijama – izvijestili su iz Kandita.

- Najveći utjecaj na prodaju Kandita ima predblagdansko vrijeme kada Kandit, već tradicionalno, priprema prigodni program. Za ovu godinu pripremljena je nova linija proizvoda, kreirana u suradnji s Majom Šuput. Linija povezuje više proizvoda s posebno kreiranom recepturom i dizajnom koji će potrošačima pružiti zadovoljstvo darivanja ali i uživanja u okusima novih Kandit proizvoda – zaključuju.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije